آخرین اخبار

2. آبان 1398 - 10:00   |   کد مطلب: 36735
فرماندار جدید تویسرکان معتقد است باید زیربنایی و اصولی کار کرد تا مشکلات در سطوح بالاتر شکل نگیرد، این در حالی است که سابق بر این با ارائه آمار غلط از سوی برخی مسئولان، این شهرستان از منطقه محروم بودن خارج شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ روزگاری در سالیان گذشته به گفته برخی سیاسیون تویسرکان با ارائه آمارهای غیر واقع و بیشتر آمارهایی که در ظاهر نشان دهنده توسعه یافتگی تویسرکان بود اما حقیقت مطلب دیگری را نشان می داد، این شهرستان را از منطقه محروم بودن خارج و این گونه همشهریان عزیزمان را از مزیت های جذب اعتبارات برای یک شهرستان محروم، محروم کردند.
روزگاری هم فرمانداری بود که از نقل و انتقال بیش از 20 رأس از وحوش خانگرمز به منطقه لشگردر ملایر بی اطلاع بود و در مجموع آن زمان بدون مطلع کردن فرماندار وقت این همه وحوش یک منطقه حفاظت شده در تویسرکان را به شهری دیگر انتقال دادند. 
همان فرماندار در همان روزها، آماری درباره ویزیت بیش از 13 هزار بیمار تنها در چند روز نخست تعطیلات نوروزی ارائه می دهد، که با یک حساب سرانگشتی ساده می شد فهمید هر بیمار در کمتر از یک دقیقه تحت ویزیت پزشک قرار گرفته است که امری ناممکن بود.
حال این روزهای #سیدرسول_حسینی فرماندار جدید تویسرکان که نزدیک به چهار ماهی سکان فرمانداری در این شهرستان را بر عهده گرفته با وجود مطلع بودن از آمارهای ریز و درشت شهرستان، از مدیران دستگاه های اجرایی خود می خواهد آمارهای دقیق ارائه دهند.
او تأکید دارد که آمار در هر رده ای که ارائه می شود باید دقیق و موشکافانه باشد حتی اگر اندک کاری انجام شده به همان میزان آمارها هم ارائه شود تا با ارئه آمارهای دقیق، صحیح و منطبق با واقعیت اگر در حوزه ای مشکل جذب اعتبار یا مشکلات دیگری وجود دارد، به صورت ریشه ای و اصولی حل شود.
فرماندار جدید تویسرکان معتقد است باید زیربنایی و اصولی کار کرد تا مشکلات در سطوح بالاتر شکل نگیرد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه‌ها

واقعا جای تاسف دارد که فرمانداری که وحوش تویسرکان را به ملایر میدهد و امارش را نمی داند البته فرمانداری که در زمان اختشاش فرار و پنهان شود بیشتر از این هم انتظار نمی رود

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان