صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان

 

 

 

نهضت سواد رسانه

نهضت سواد رسانه

اینجا تویسرکان؛ بهشت گردشگران نوروزی؛(5)
مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی همدان:
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به جوانان گروههای جهادی و بسیج سازندگی:
سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری همدان تاکید کرد

نظرخواهی

عملکرد دولت را در اجرای اقتصاد مقاومتی در سال جاری چگونه یافتید؟

اخبار ویژه

دادستان همدان بر ایجاد وحدت رویه بین دستگاه های متولی در حمایت از کودکان کار و خیابانی تاکید کرد و گفت: به دنبال راه اندازی مجتمع شوق زندگی برای تحقق این مهم هستیم.
فرماندار تویسرکان از ثبت جهانی طلای سبز این شهرستان در فائو خبر داد.
فرمانده انتظامی تویسرکان از قتل یک پدر توسط فرزند بر اثر عدم کنترل خشم در این شهرستان خبر داد.
همزمان با هفته وحدت، با موافقت دادستان تویسرکان ۳۲ زندانی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در تویسرکان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
خطیب نماز جمعه تویسرکان:
خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه صهیونیسم جنایتکار تنها یک گروه تروریستی بیشتر نیست، گفت: به فضل الهی اسرائیل غاصب توسط جبهه مقاومت به زودی نابود می شود.
در سومین شب از لیالی قدر؛
مراسم احیا سومین شب از لیالی قدر تویسرکان با حضور و وداع با پیکر مطهر شهید گمنام تازه تفحص شده برگزار شد.
پیدا کردن زمان و انرژی برای ورزش منظم یا تهیه وعده‌های غذایی سالم می‌تواند سخت باشد؛ با این حال تلاش‌های شما از بسیاری جهات و تا آخر عمر نتیجه خواهد داد.
میراحمدی تشریح کرد؛
رئیس ستاد مرکزی اربعین توضیحاتی در خصوص برگزاری مراسم اربعین حسینی در سال ۱۴۰۲ ارائه کرد.
اقدام عجیب اسنپ علیه تپسی؛
شورای رقابت، شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ را به ارتکاب رویه ضد رقابتی محکوم کرد.
ابراهیم العبیدی از رهبران جنبش انصارالله یمن تصریح کرد که طی روزهای آینده جزئیات بیشتری درباره خروجی نشست هیئت انصارالله با هیئت‌های عمانی و سعودی در صنعا منتشر خواهد شد.
همزمان با سراسر کشور؛
همزمان با دلدادگان مولا در سراسر کشور، تویسرکانی های ولایتمدار هم نوا شدند با فرشتگان در اقامه نخستین شب از شب های پر تلاطم قدر.
مدیر حوزه علمیه تویسرکان از برگزاری همایش عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد.
اینجا تویسرکان؛ بهشت گردشگران نوروزی؛(5)
رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان گفت: خانه تاریخی اقتداری با قدمتی بیش از 150 ساله، خانه صنایع دستی شهرستان را در دل خود جای داده و این روزها میزبانی رویایی و خاطره انگیز برای مسافران و گردشگران نوروزی شده است.
اینجا تویسرکان؛ بهشت گردشگران نوروزی؛(5)
رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان گفت: خانه تاریخی اقتداری با قدمتی بیش از 150 ساله، خانه صنایع دستی شهرستان را در دل خود جای داده و این روزها میزبانی رویایی و خاطره انگیز برای مسافران و گردشگران نوروزی شده است.
با پیگیری های نماینده و فرماندار تویسرکان و ورود تمام قد یک خیر؛
فرماندار تویسرکان گفت: به همت پیگیری های نماینده مردم در مجلس برای ورود تمام قد یک خیر و اهدای دو هکتار زمین، بالاخره پلیس راه مستقل شهرستان ساخته می شود.
با پیگیری های نماینده و فرماندار تویسرکان و ورود تمام قد یک خیر؛
فرماندار تویسرکان گفت: به همت پیگیری های نماینده مردم در مجلس برای ورود تمام قد یک خیر و اهدای زمینی به مساحت دو هزار مترمربع، بالاخره پلیس راه مستقل شهرستان ساخته می شود.
کارشناس ارشد تاریخ ایران:
کارشناس ارشد تاریخ ایران گفت: تصمیم امام راحل(ه) مبنی بر برگزاری یک همه پرسی، تدبیری هوشمندانه در مسیر تثبیت و افزایش اقتدار انقلاب بود و این گونه مردم با حضور پرشور خود در انتخابات فروردین 1358 در عمل هم به جمهوریت نظام رأی دادند و هم به اسلامیت آن و نظامی بر پایه مردم سالاری دینی را بنا نهادند.
دادستان همدان:
دادستان همدان با بیان اینکه رأی بیش از 98 درصدی مردم انقلابی ایران به جمهوری اسلامی برای اجرای قوانین الهی بود، گفت: در مسیر رسیدن به قله باید، همزمان هم نقاط قوت را تقویت کرد و هم با شناسایی نقاط ضعف برای رفع مشکلات و اشکالات موجود در تلاش باشیم و این مهم با وحدت همه اقشار جامعه شدنی است.
این روزها گویا فرشتگان و حتی تک تک آیات الهی مامور شده اند تا تلنگری به ما بزنند که عهدمان با خدا را بیاد آریم و بدانیم قرار است اصل وجودمان برای چه به تپش بیافتد.
رییس جمعیت هلال احمر تویسرکان از فعالیت متنوع، مختلف، جذاب و ۲۴ ساعته امدادگران این جمعیت برای خدمت رسانی مطلوب به همشهریان، مسافران گردشگران نوروزی خبر داد.
همزمان با ایام مبارک رمضان، مراسم تلاوت روزانه یک جزء قرآن کریم با حضور قاریان هر روز در مصلی امام(ره) تویسرکان برگزار می‌شود.
در یک سال اخیر محقق شد؛
دادستان همدان گفت: در یک سال گذشته از دو میلیون متر مربع از اراضی ملی و منابع طبیعی و نیز بستر و حریم رودخانه های در سطح استان رفع تصرف به عمل آمده است.
دادستان همدان گفت: به همت دستگاه قضایی در یک سال اخیر علاوه بر احیای 10 کارخانه، برای رفع موانع تولید و مشکلات 60 کارخانه نیز دستوراتی صادر شد و از بیکاری بیش از یک هزار کارگر جلوگیری به عمل آمد.

صفحه‌ها