آخرین اخبار

18. آذر 1398 - 10:02   |   کد مطلب: 37024
روش باج خواهی از یک کاندیدا به سبک "ای آلبالو! ای شفتالو!" به گونه ای است که هر جا سخن از آن کاندیدای خاصی می شود یک یا چند نفر چنان از او تعریف می کنند که گویا معصوم است و کاندیدای خود را یک ناجی قدر قدرت و بزرگ شوکت و عظیم هیبت برای همگان تفسیر می کنند!

به گزارش خبرنگار رودآور؛ ساعت 18 شانزدهم آذرماه نام نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم پایان یافت.
با قوت گرفتن حضور برخی که کاندیداهای احتمالی به دلیل ثبت نام در مارتن انتخابات برای تصاحب یک کرسی از مجلس، شاهد هستیم که این روزها بیشتر از ماه های گذشته عده ای که سالیان سال سودای مدیریت داشته و دارند، به کاندیدایی نزدیک می شوند تا در آینده در صورت موفقیت در انتخابات به آنان پست و مقامی دهد.
این روش را برخی  باج خواهی از یک کاندیدا به سبک "ای آلبالو! ای شفتالو!" می دانند، به گونه ای که هر جا سخن از آن کاندیدای خاص می شود چنان از او تعریف می کنند که گویا معصوم است و کاندیدای خود را یک ناجی قدر قدرت و بزرگ شوکت و عظیم هیبت برای همگان تفسیر می کنند!
پشت پرده این آلبالو گفتن ها چیست؟ این روزها مردم خود می دانند که اگر فلان شخص با آن مشخصات یاد شده به فلان کاندیدا نزدیک شده به فکر خودش است و از کاندیدای مورد نظرش اگر در انتخابات موفق شود پست مدیریتی می خواهد و برای مردم قرار نیست قدمی بردارد.
 اینجا دو حالت وجود دارد کاندیدای مورد نظر از این تملق ها بدش نمی آید و بسیار تمایل دارد او را بزرگ هیبت نشان دهند یا حالت دوم آن که دوست ندارد.
اگر دوست داشته باشد که از او تعریف و تمجید کنند که گرفتار خودبرتربینی شده و از تملق اطرافیان لذت می برد و به درد آینده مردم نمی خورد، چرا که فردا روزی در گرداب این تمجیدها گرفتار می شود و باید به نوعی جبران این بزرگنمایی های اطرافیانش را حالا شده با تصویب قانونی حتی #علیه_مردم بدهد.
در حالت دوم اگر دوست نداشته باشد که چنین افرادی او را احاطه کنند، پس چرا باید دور و برش این دست افراد بچرخند؟ جز اینکه از این تملق ها برای رسیدن به مقصود خود یعنی نماینده شدن بهره می گیرد، این مطلب نشان می دهد که کاندیدای مورد نظر بازهم اینجا به فکر مردم نیست بلکه به فکر قدرت گرفتن خود است.
کاندیداهای عزیز اگر با مردم روراست هستید مراقب این بادمجان دورقاب چین ها باشید، اگر نیستید و تنها #سودای_نمایندگی برای رسیدن به خواسته شخصی خود را دارید که حسابتان روزی مشخص می شود و دست های پشت پرده روشن.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان