آخرین اخبار

20. آذر 1398 - 20:34   |   کد مطلب: 37047
امروز کانال متعلق به ارگان حزب اعتماد ملی، در اقدامی همسو با ضد انقلاب، بیانیه توهین آمیز ابوالفضل قدیانی مبنی بر تهمت و افترا به ارکان و اصول نظام را منتشر کرد، به نظر این حزب می خواهد ناکارآمدی مکرر خود را به گردن نظام بیاندازد و زمینه را برای چنگ زدن به شورای نگهبان و در نهایت چیدن عناصر فاسد در مجلس فراهم سازد.

به گزارش خبرنگار رودآور، ساعاتی قبل مطلب متوهم گونه ابوالفضل قدیانی عضو سازمان موسوم به مجاهدین انقلاب اسلامی در سایت متعلق به جریان فتنه ۸۸ و در ارگان حزب اعتماد ملی همدان منتشر شد. این شخص را که به دلیل توهین های مکرر به ملت و نظام و به ویژه ولایت با عنوان بی شرف سیاسی در محافل سیاسی می شناسند، برای لحظاتی در زباله دان خبری می اندازیم و می پردازیم به ارگان حزب اعتماد ملی که معلوم نیست عامدانه و یا غیرعامدانه و با چه نیتی دست به بازنشر این مطلب که علیه نظام است زده اند.

در واقع به نظر می رسد در آن به ظاهر بیانیه این محکوم فتنه 88، با توهین بی سابقه به رهبر انقلاب، به دنبال راه در رویی برای اقدامات دولت است که سبب گرانی بنزین شد.
دست پیش را گرفته اند که پس نیافتند، اشتباهات مکرر و پی در پی خود را به گردن نظام می اندازند، بعد آشوب و بلوا به پا می کنند و به اموال عمومی و حتی شخصی مردم عادی رحم نمی کنند و در آخر با مظلوم نمایی و سیاه کاری سلبریتی ها این تخریب ها و آتش سوزی های اشوبگرایانه را به گردن نظام می اندازند، برای چه؟
باز انتخابات در راه است؟ آنان می خواهند اشتباهات خود را که یکی از نتایج شوم آن تصمیم گرانی بنزین و تبعات آن از سوی دولت بود را به گردن نظام بیندازند و ولایت ستیزی تمام عیار خود را این بار با تهمت و با نشانه گرفتن شورای نگهبان در کنار زیر سوال بردن انتخابات پیش رو عیان کرده اند.
آنان با توهم شایسته سالاری دروغین و به بهانه آزادی بیان، تخیلات و شایعات خیالپردازانه هالیوودی خود را منتشر می کنند، غافل از آن که وضعیت نامناسب معیشت کنونی مردم حاصل بی تدبیری های آنان درپس برخی تصمیم گیری های دولتی است که با حمایت های مادی و معنوی و با همان وزرای مدنظر ایشان بر سر کار آمده است، آنان می خواهند برای این کم کاری ها مقصری خیالی بسازند تا تصمیم غیرکارشناسی خود را به آن مقصر خیالی نسبت دهند.
این روزها این خیال پردازان برای رسیدن مهره هایشان به مجلس ولو اینکه مجدد افراد ناکارآمد خود را مثل عروسک خیمه شب بازی وارد کنند، چنگ زدن به شورای نگهبان را در پیش گرفته اند. چرا، مگر در کشورهای اروپایی که آمال و آرزوهای آنان است، قوانینی بر آن کشورها حاکم نیست تا هر کسی از راه برسد او را بر کرسی نمایندگی بنشانند؟
غرب زده ها و غرب پرستان حتی قوانین کشورهای دیگر را ندیدند و با عدم تمکین به قوانین کشورمان، می خواهند بی قانونی را حاکم کنند و با حمله همه جالبه به شورای نگهبان در نهایت با سیاسی بازی های خود، کاندیداهای ناکارآمد خود را بر مردم تحمیل کنند.
اصلاح طلبان روزگاری از روحانی حمایت می کردند و بعد زمانی که مردم را در تنگنا دیدند در ظاهر پروژه عبور از روحانی کلید زدند، تا بگویند روحانی از ما نیست و بعد خود را به عنوان ناجی ملت معرفی کنند.
حال این روزها این پروژه را هم کنار زده اند و با پروژه ای جدیدی به نام "تا می توانید شورای نگهبان را بزنید" به میدان آمده اند، قلم می زنند تا یکی از ارکان اساسی نظام را با دروغ های خود زیر سوال ببرند و با زمینه چینی و گستاخی تمام آشوب ها و فتنه های آبان 98 را به نظام نسبت می دهند، در حالی که خود ریشه تمام آن آشوب ها بودند.
حربه جدید این آشوب طلبان تهمت و فریب برای فرار از پاسخگویی است تا در نهایت با چنگ زدن به شورای نگهبان، باز مهره ها و عروسک های ناکارآمد خود را بر سر کار بیاورند، این بار در مجلس.
زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان