آخرین اخبار

30. دى 1398 - 0:01   |   کد مطلب: 37407
در شرایط امروز بازارهای ملی و حتی جهانی علاوه بر کیفیت مطلوب هر محصول، نوع بسته بندی آن نیز برای عرضه در بازارهای مختلف و رساندن به دست مردم و مشتریان از اهمیت بالا و ویژه ای برخوردار است.

به گزارش رودآور؛ وحید الوندی در یادداشتی نوشت؛ یک بسته بندی جذاب، بازار پسند و شکیل می تواند بر روی میزان فروش محصولات مختلف از اثر گذاری بالایی برخوردار باشد و علاوه بر معرفی محصولاتی مانند سوغات یک منطقه، شهر و شهرستان موجب جلوگیری از عرضه محصولات تقلبی در بازار شود.
شهرستان تویسرکان از محصولات قابل توجه و زیادی که سوغات این شهرستان از کشور محسوب می شوند برخوردار است اما متاسفانه سال های سال است که بجز موارد معدودی که آن هم از سوی صاحبان اصناف به صورت شخصی رقم خورده شاهد بسته بندی استاندارد، بازار پسند و جذاب سوغات شهرستان مانند گردو، نقل، کلوچه، پشمک، آلو، سیر و ... مواردی از این دست نبوده ایم.
در چند وقت اخیر شاهد تحرکات امید بخشی در این بخش بوده ایم اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد و می طلبد این گونه اقدامات به صورت هدفمند و سازمان دهی شده در چرخه تولید قرار گیرند تا علاوه بر رونق بیشتر بازار سوغات تویسرکان شاهد ایجاد فرصت های جدید شغلی باشیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان