آخرین اخبار

22. اسفند 1398 - 7:07   |   کد مطلب: 37856
این روزها از وقتی که چشمان را در صبحگاه باز می کنیم تا هنگام خواب در شب، اخبار کرونایی، ذهن ما را بمباران اطلاعاتی می کنند!

به گزارش رودآور؛ در یادداشتی از سوی یکی از خوانندگان رودآور عنوان شده که؛ این روزها از وقتی که چشمان را در صبحگاه باز می کنیم تا هنگام خواب در شب، اخبار کرونایی، ذهن ما را بمباران اطلاعاتی می کنند!

برخی افراد آنچنان تحت تاثیر اخبار متعدد و پرشمار کرونایی قرار می گیرند که حتی نفس کشیدن ساده را هم یکی از راه های انتقال ویروس کرونا می دانند و زندگی را بر خود و دیگران حرام می کنند.

بعضی دیگر اما آنقدر کرونا را دست کم گرفته اند که در آستانه عید نوروز اگر کرونا را از نزدیک ملاقات کنند، بعید نیست که او را در آغوش بگیرند و با او رو بوسی نوروزی کنند!

متاسفانه در تویسرکان ما تعداد افرادی که در دسته دوم قرار می گیرند زیاد هستند و گواه این ادعا هم شنیده هایی است که برخی از همشهریان عزیز به صراحت می گویند که فردا در جمعه آخر سال چه ساعتی به بهشت زهرا (آرامستان) می روند و چه نوع خوراکی خیرات می کنند!

تویسرکانی های عزیز، همشهریان فهیم، شیوع کرونا یک واقعه تلخ کاملاً جدی است نه یک داستان تخیلی سرگرم کننده!

اگر می خواهیم بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست ندهیم و به بهشت زهرا نرویم، بیایید همه با هم فردا به بهشت زهرا نرویم!

حضور در تجمعات و مکان های شلوغ از مهمترین راه های انتشار پرسرعت ویروس کشنده کرونا است. (وحید الوندی)
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان