آخرین اخبار

2. ارديبهشت 1399 - 22:06   |   کد مطلب: 38108
نتیجه انتخابات دوم اسفند ماه این امیدواری را پدید آورده است که مجلسی پویا در راستای کاهش مشکلات و بحران‌هایی که مردم را به طریقی درگیر کرده است فعالیتی تاثیرگذار داشته باشد. حال چشمان نیروهای انقلاب به آنها است و اگر در اولین قدم ها با چالش مواجه شود امید آنها هم به یاس تبدیل می شود.

به گزارش رودآور؛ امیرحسین منطقی/فعال رسانه ای در یادداشتی نوشت؛ هرچند اصولگرایان توانستند از خوانِ رسیدن به لیست واحد تا حدی به سلامت عبور کنند اما به نظر می رسد اختلافات آنها در زمان حضور در مجلس نمایان تر خواهد شد. مدعیان کرسی ریاست مجلس تنها قالیباف و آقاتهرانی و... نیستند، فکرِ تکیه بر صندلی ریاست مجلس به ذهن نماینده همدان جناب آقای حمیدرضا حاجی بابایی هم خورده است.

نکته اما آن است که مجلس یازدهم قرار است در شرایطی روی کار بیاید که کشور نه فقط با بحران تحریم بلکه درگیر بحران مرگبار کرونا شده است. در این شرایط انتظار مردم نه دعوای سیاسی بین قوا و نه درگیری های سیاسی درون‌قوایی است. برای مردم تنها مساله مهم، حل و فصل بحران اقتصادی و معیشتی است که در آن گیر کرده و مهم‌تر از همه عبور از روزهایی که عزیزانشان هر لحظه ممکن است با یک ویروس مرگبار جان خود را از دست بدهند.
شاید به همین دلیل است که بعضی از رسانه های همدانی و حتی کشوری قبل از شروع کار مجلس یازدهم از نمایندگان آن انتظار کار و فعالیت دارند و به عدم حضور و فعالیت آنها برای مقابله با کرونا و کمک مومنانه در بین مردم گله کرده اند.
در این بین اگر مسئولین و خادمین مردم بخواهند جهت ترغیب و تشویق و حتی روحیه دهی به مردم کمک و فعالیت خود را رسانه ای کنند متهم به ریاکاری و خودنمایی می شوند که البته مشمئزکننده ترین کارها در بحران ها ، ریاکاری ها و خودنمایی ها است که بعضی ها گرفتار آن هستند. اما باید توجه داشت که کمک ودستگیری مستمندان در ظاهر و یا در باطن دارای آثار وبرکات اجتماعی است که باید در این بین فقط مراقب کرامت انسانها بود.
باید توجه داشت تا افرادی مغرضانه یا ناآگاهانه مشکلات اقتصادی و فاصله طبقاتی به وجود آمده را به گردن حکومت اسلامی نیندازند که در این امر دولت که نماینده  و منتخب مردم است باید پاسخگو باشند وگرنه اسلام برای حکومت داری و شیوه های آن برنامه و راهکارهای دقیقی دارد که باید خوب اجرا شود. 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان