آخرین اخبار

12. خرداد 1399 - 7:14   |   کد مطلب: 38377
ویژه برنامه های مراسم سالروز ارتحال امام(ره) و گرامیداشت 15 خرداد در مناطق مختلف استان همدان آن هم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و متناسب با روزهای کرونایی در خبرگزاری ها منتشر شده، این در حالی است که تاکنون هیچ عنوان برنامه ای در تویسرکان از سوی مسئولان این شهرستان اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری یعنی 14 و 15 خرداد ماه، مصادف با سالروز رحلت امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام 15 خرداد است.

 در حالی که در خبرگزاری ها شاهد اعلام ویژه برنامه های این دو روز در عمده شهرستان های کشور و استان همدان با رعایت نکات و دستورالعمل های بهداشتی هستیم، شنیده ها حکایت از آن دارد که هنوز برنامه ای از سوی متولیان امر در تویسرکان عنوان نشده است.

به طور مثال در شهرستان اسدآباد حجت الاسلام شعبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان سخنران ویژه برنامه 14 خرداد است.
آیا نمی شود با رعایت فاصله گذاری اجتماعی لااقل میزگردی با حضور جوانان و صاحب نظران آن هم به طور محدود در شهرهای تویسرکان، سرکان و فرسفج در شناخت سیره امامین انقلاب و چیستی قیام 15 خرداد 42 که نقطه عطف نهضت امام خمینی(ره) بود، برگزار شود؟

آیا نمی شود مسابقات در فضای مجازی و ارتباط معلمان با دانش آموزان از طریق برنامه شاد در شناساندن تفکر و ادبیات استکبارستیزی امام راحل(ره) برگزار کرد؟

آیا نمی شود مساجد به عنوان پایگاه های اصلی انقلاب در معرفی سیره بنیانگذار انقلاب اسلامی ویژه برنامه هایی برای عموم و به ویژه جوانان داشته باشد؟ البته تأکید می شود با رعایت پروتکل های بهداشتی.
حتی می شود که یک نمایشگاه کتاب و یا عکس در محوطه آرامگاه حیقوق نبی(ع) برپا شود و بسیاری دیگر برنامه های ابتکاری و خلاقانه‌.
به راستی در تویسرکان ستاد برگزاری مراسم ها و برنامه های مناسبتی با رویکرد ارائه برنامه های فرهنگی در راستای اعتلای جامعه نداریم؟

به هر تقدیر امروز داوزدهم خرداد است و تا این لحظه از سوی متولیان امر لااقل حتی یک جلسه  هم اندیشی برای ارائه پیشنهاد به منظور نحوه برگزاری برنامه های 14 و 15 خرداد ماه در تویسرکان برگزار نشده است.

سابق بر این مسئولان تویسرکانی درخصوص روز قدس و سالروز آزاد سازی خرمشهر هم برنامه خاصی نه پیشنهاد دادند، نه اعلام و نه اجرا کردند.
زنگنه 
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان