آخرین اخبار

13. آبان 1399 - 11:51   |   کد مطلب: 39011
این روزها هستند مسئولانی که ضعف مدیریتی خود را پشت یک بیماری پنهان کرده اند و عدم برنامه ریزی برای مناسبت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را به شرایط کرونایی نسبت می دهند، در حالی که حتی در مواجه با این بیماری آن چنان که باید عمل نکرده اند که اگر چنین بود شهرستان کوچک 103 هزار نفری تویسرکان ماه ها در وضعیت قرمز کرونا قرار نمی گرفت.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ امروز هفدهم ربیع الاول و سالروز میلاد خجسته نبی مکرم اسلام(ص)، آن پیامبر رحمت و نبی خوبی ها و مهربانی ها و امام صادق(ع) است، اما دریغ از اینکه فضاسازی شهری در تویسرکان به سمت نشان دادن حال و هوای جشن ولادت حرکت کرده باشد.

روزهای کرونایی بر سر همه شهرستان ها سایه افکنده اما قرار نیست که برنامه هایی متناسب با این روزها نداشته باشیم.پس ابتکار عمل و طرح ریزی برای برنامه هایی متناسب با روزهای کرونایی چه می شود؟

از بلندگوهای شهر نه در میادین خبری از پخش مولودی است و نه در مساجد، مدیریت شهرستان چه در مسائل اجتماعی و سیاسی و چه در مسائل فرهنگی نه یک گام بلکه صدها گام عقب افتاده است.

امروز حتی خبری از پخش یک آهنگ ساده متناسب با یوم الله 13 آبان ماه در میدان اصلی شهر نبود که نبود، انگار نه انگار امروز روز مبارزه با استکبار است، مردم در این یتیم خانه تویسرکان تا کی قرار است تاوان بی برنامه گی ها را بدهند؟

این روزها هستند مسئولانی که ضعف مدیریتی خود را، پشت یک بیماری به نام کرونا پنهان کرده اند و حتی در مواجه با این بیماری منحوس هم اقداماتی که باید انجام نداده اند که اگر چنین بود ماه ها شهرستان کوچک 103 هزار نفری تویسرکان در وضعیت قرمز کرونا و هفته ها در وضعیت فوق پرخطر کرونا قرار نمی گرفت.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان