آخرین اخبار

8. آذر 1399 - 7:15   |   کد مطلب: 39106
نتیجه یک نظرسنجی درخصوص جانمایی آرامستان جدید این شهر اعلام شد؛
مخالفت قاطع تویسرکانی ها با ایجاد آرامستان جدید در محوطه امامزاده ناصر(ع)
نتیجه یک نطرسنجی درباره ایجاد آرامستان تویسرکان در محوطه امامزاده ناصر(ع) نشان داد که همشهریان قاطعانه با این جانمایی مخالفند و تأکید دارند که انتقال آرامستان، باید مکانی خارج از شهر باشد، اما نه محوطه امامزاده، چرا که بر خلاف آیین نامه آرامستان هاست و تبعات زیست محیطی، اجتماعی و امنیتی به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ تصمیم به انتقال آرامستان تویسرکان به محوطه امامزاده ناصر(ع) از سوی فرمانداری شهرستان با مخالفت های گسترده مردمی در فضای حقیقی و مجازی روبرو شد، تا جایی که حتی نامه ای با مهر و امضای شورای اسلامی چهار روستای نجفیه، گل آباد، آریکان و قلعه شیخ مبنی بر مخالف اهالی این روستاها هم در فضای مجازی منتشر شد.

همچنین در کانال خبری خبرگزاری صدا و سیمای تویسرکان که جزء کانال های خبری معتبر و شناسنامه دار است نتیجه نظرسنجی درخصوص آرامستان شهر تویسرکان مشخص شد.
در سوال این نظرسنجی آمده که؛ «با کدام گزینه در مورد آرامستان شهر تویسرکان موافق هستید؟»
1ـ توسعه آرامستان فعلی  با  41 درصد آراء مردمی روبرو شد
2ـ احداث آرامستان در جوار بقعه امامزاده ناصر(ع)  تنها با 16 درصد آراء مردم را کسب کرد
3ـ احداث آرامستان خارج از محدوده شهر اما به غیر از محدوده امامزاده ناصر و محلی با طرفیت گردشگری  43 درصد آرای مردمی را از آن خود کرد
به گزارش رودآور: نظر مخالفان انتقال آرامستان، مکانی خارج از شهر تویسرکان است، اما نه امامزاده ناصر(ع)، چرا که بر خلاف برخی بندهای آیین نامه آرامستان هاست و  تبعات زیست محیطی بسیار و نیز تبعات اجتماعی و امنیتی به دنبال دارد. 
و نظر موافقان این جانمایی در خور توجه است اینکه موافقان می گویند انتقال آرامستان به محوطه امامزاده ناصر(ع)  سبب توسعه گردشگری آن منطقه می شود!
و رودآور همچنان به عنوان مجموعه خبری برخواسته از دل مردم، پیگیر است تا صحبت ها و ایده های کارشناسانه دو طرف یعنی موافقان و مخالفان ایجاد آرامستان تویسرکان در محوطه امامزاده ناصر(ع) را بی هیچ کم و کاستی منتشر کند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان