آخرین اخبار

17. فروردين 1400 - 0:22   |   کد مطلب: 39719
فرماندار تویسرکان مدعی شده که؛ "بر اساس آمار میراث فرهنگی مسافران غیربومی ما از دیگر شهرستان ها بسیار کمتر بوده!"، این در حالی است که گفته شده نوروز 1400 جمعیت شهرستان به دو سه برابر هم رسیده و از طرفی به راحتی می توان حجم خودروها با پلاک غیربومی از جوکار به تویسرکان را احصاء و اعلام کرد و فرماندار تاکنون در این خصوص خود را پاسخگوی مردم ندانسته.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «رسول حسینی» فرماندار تویسرکان روزی مدعی می شود به دلیل بافت طولی این شهر، "حجم تردد مردم در ایام نوروز نمود بیشتری پیدا کرده و تویسرکان بیشتر از ۹ شهرستان دیگر پذیرای مهمان نبوده و روزی دیگر مدعی است که بر اساس آمار میراث فرهنگی مسافران غیربومی ما از دیگر شهرستان ها بسیار کمتر بوده!
 مش رجب نیست که بگوید عجب!
کدام آمار؟ چرا باید لقمه را دور سرمان بچرخانیم؟ مگر نه این است که می توان به راحتی حجم خودروها با پلاک غیربومی از جوکار به تویسرکان را احصاء و اعلام کرد؟
این درست است که مسافران ما غیربومی نیستند. تویسرکان اصلا ظرفیت پذیرش مسافر را ندارد. عمده مسافران از اقوام مردم شهر هستند که همه ساله می آیند.
 نکته مهم به دولت تدبیر! و ستاد کرونای آن برمی گردد که چرا سفر را محدود نکرد؟! باز هم عجب!
 مرجع اعلام آمار هم اداره راه است. دوربین های تردد شمار در اختیار آنهاست.میراث فرهنگی در تویسرکان غیر از یکی دوتا مهمان پذیر (آن هم اگر هنوز فعال باشند) و یک هتل فاران چیز دیگری ندارد.
 مضاف بر آن که بهتر است فرماندار تویسرکان بداند که طبق مصاحبه رسمی رئیس اداره صمت، میزان حجم مصرفی مواد غذایی در سطح شهرستان با توجه به جند برابر شدن مهمانان نوروزی در آن ایام افزایش یافته بود.
 حال این روزها که آب از سرمان گذشته و تویسرکان به ماند اکثر ماه های سال ۱۳۹۹ در وضعیت_بحرانی و پرخطر کرونا قرار گرفته، لااقل تدبیری بیاندیشید تا باز با تکرار مدیریتی ضعیف امید مردم ناامید نشود!

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان