آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1400 - 16:33   |   کد مطلب: 39864
زیبا مالمیر بانوی نیک اندیشی که برای حقوق از دست رفته اهالی یک روستا سر از پا نمی شناخت، این بانوی جهادگر تویسرکانی در حالی به دیار باقی شتافت که فرماندار تویسرکان هرگز جواب مطالباتش را نداد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ ضایعه از دست دادن زیبا مالمیر بانویی انقلابی از روستای شهرستانه، آن هم در شب قدر بی تردید نه تنها غم بزرگی است برای خانواده ارجمندشان، بلکه اهالی یک روستا را هم داغدار کرد.
همان بانوی جهادگری که بارها برای احقاق حقوق تضعیف شده اهالی روستایشان مسافتی طولانی را طی می کرد و به مرکز شهر می آمد تا شاید پس از ساعت ها انتظار فرماندار تویسرکان او را بپذیرد و او نیز از دغدغه مندی ها و مشکلات مردم روستا برایش بگوید.
 و اگرهم در سرما و گرما موفق به دیدار فرماندار می شد، با وعده و وعید راهی شده و پاسخ شفافی برای مطالبات اهالی روستا دریافت نمی کرد.
مرحومه مالمیر نمونه بارز یک بانوی مطالبه گر انقلابی بود که از عدم پاسخگویی #فرماندار_تویسرکان و بی توجهی این فرماندار دولت روحانی هرگز ناامید نشد، تا جایی که بارها همین مطالبات را از طریق رسانه های محلی هم به گوش فرماندار رساند.چرا فرماندار پاسخش را نداد؟!
اسناد این پیگیری های بی پاسخ موجود است و پاسخی که هرگز این بانوی مطالبه گر از دستگاه های دولتی نشنید.
 او در حالی به دیدار باقی شتافت که تا روزهای پایانی عمر کوتاه خود به فکر کمک به اهالی روستا به ویژه محرومان بود.روحش شاد.
 امید آن که مسئولان تویسرکانی تکانی به خود بدهند و مشکلات اهالی روستا را لااقل به احترام به این بانوی انقلابی برطرف سازند.

انهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان