آخرین اخبار

26. مرداد 1400 - 22:26   |   کد مطلب: 40133
گمار سرپرستی شهرداری تویسرکان را نپذیرفت و نیامده رفت، متزلزل بودن گام نخست شورای ششم در انتخاب لحظه ای این تصمیم، نشان داد که آن مدیریت قوی که باید در شورای فعلی حاکم نیست و هنوز رئیس شورا در این باره خود را پاسخگوی افکار عمومی ندانسته و دور از انتظار نیست اینان نیز به سرنوشت تلخ شورای قبلی گرفتار شوند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ روز گذشته محمدکاظم گمار شهردار اسبق تویسرکان به عنوان سرپرست موقت شهردار این شهر انتخاب شد.هرچند که گفته می شود در زمانی که او مدیریت شهری را بر عهده داشت اقدام در خور توجه و محسوسی برای همشهریان درباره مسائل مختلف شهری انجام نشد.

با این وجود به یک باره امروز و در کمتر از یک روز شنیدیم که گمار نیامده رفت و اکنون شهرداری تویسرکان حتی بدون سرپرست اداره می شود!
به نظر دست های پشت پرده که مسبب اصلی وضع موجود هستند سایه شوم خود را همچنان بر سر شورای شهر جدید نیز گسترانده اند و دور از انتظار نیست که شورای فعلی نیز به سرنوشت تلخ شورای قبلی که پر تنش و چالش بود گرفتار شود.
متزلزل بودن گام نخست شورای ششم در انتخاب لحظه ای سرپرست شهرداری نشان داد که آن مدیریت قوی که باید در شورای فعلی حاکم نیست.
 انتظار می رود شورای شهر به ویژه خزائی به عنوان رئیس این شورا پاسخگوی افکار عمومی باشد که آن انتخاب گزینه سرپرستی شهردار تویسرکان در روز گذشته چه بود و این نپذیرفتن گمار در این جایگاه چیست؟ قرار است جواب این همه بلاتکلیفی های مدیریت شهری را چه کسی بدهد؟
فراموش نشود که عدم روراستی با مردم و پاسخ ندادن به افکار عموم سرنوشتی جزء درهم ریختگی شورای شهر قبلی را برای شورای شهر جدید رقم نمی زند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان