آخرین اخبار

13. شهريور 1400 - 15:23   |   کد مطلب: 40169
ادعای #فرماندار_تویسرکان محقق نشد؛ بازهم تویسرکانی ها را سر کار گذاشتند؟!
حذف بررسی یکی از مکان های اعلامی برای تعیین آرامستان تویسرکان توسط فرماندار!
بازدید از یکی از گزینه های جانمایی آرامستان با #اصرار_غیرکارشناسانه شورای شهر و توسط فرماندار تویسرکان حذف شد و دیگر قرار نیست یک کارشناس بر سر این مکان حاضر شود، که اصلاً بخواهد نظر کارشناسایی شده بدهد یا ندهد!

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در حالی که فرماندار تویسرکان بارها ادعا کرده که تمام گزینه های مطرح شده برای جانمایی آرامستان جدید این شهر مورد بررسی های کارشناسانه قرار می گیرد، شنیده شده آنان تنها بازدید از دو مکان را در دستور کار خود قرار دادند و در حالی که عضویت یکی از اعضای شورای شهر در هاله ای از ابهام است، با اصرار شورای شهر گزینه جانمایی سوم مورد بررسی و بازدید قرار نگرفت.
به نظر می رسد شورای شهر تویسرکان به ریاست #رئیس_کنگاوری خود و با حمایت های #فرماندار_ملایری_تویسرکان می خواهند برای آرامستان_تویسرکانی_ها خودشان تصمیم بگیرند، چنانچه شاهد هستیم بدون اخذ نظر کارشناسان یکی از مکان های اعلامی را را از لیست بازدیدها حذف کردند! چرا؟ مگر نه اینکه فرماندار تویسرکان ادعا کرده تمامی مکان ها را بازدید می کنند، چرا این حرف تبدیل به عمل نشده است؟
 این نشان می دهد که گزینه انتخابی فرماندار تویسرکان تنها می تواند امامزاده ناصر(ع) باشد که این گونه بدون بازدید یکی از سایر گزینه  را حذف کرده اند.
تأکید می شود که فرماندار تویسرکان مدعی شده که تمام مکان های اعلامی را بازدید خواهد کرد، در حالی که ادعا هیچ وقت محقق نشده و او با اصرار شورای شهر از بررسی گزینه سوم خودداری کرده، قضاوت اینکه ادعای فرماندار شهرستان کذب بوده یا نه با خودم مردم فهمیم تویسرکان.
 مجموعه خبری رودآور در صورت تأیید یا رد این شنیده ها آماده انتشار حرف های مسئولان است.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان