آخرین اخبار

20. مهر 1394 - 9:37   |   کد مطلب: 19763
شب گذشته بسیجیانی همدانی در وداعی عاشقانه با سردار شهید همدانی در هییت محبین الزهرا در مسجدآیت الله نجفی کولانج خداحافظی کردند.

به گزارش رودآور، بعد ظهر روز گذشته مراسم استقبال از پیکر سردار شهید حسین همدانی در فرودگاه همدان برگزار و سپس در میدان سپاه همدان بر روی دستان مردم شهید پرور همدان تشییع شد. سردار شهید با آخرین پروازش بر قلب همدانی ها فرود آمد.

پس از آن مراسم وداع با پیکر مطهر در حسینه ثارالله سپاه همدان با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و سردار شادمانی معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح و فرزند شهید و مردم شهید پرور همدان برگزار شد.

قرائت زیارت عاشورا توسط حاج حسین مهدوی‎راد انجام شد و سخنرانی وهب همدانی و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  از دیگر برنامه های این مراسم بود.

پس از آن در مراسمی عاشقانه بسیجیان همدانی مراسم وداعی با پیکر سردار سرلشگر حسین همدانی در مسجد آیت‌الله نجفی (کولانج) داشتند.هم اکنون پیکر مطهر این شهید والا مقام در میدان امام خمینی(ره) همدان به شمت گلزار شهدای این شهر بر روی دستان مردم همدان تشییع می شود.

قرار است امروز پیکر مطهر شهید همدانی با حضور مقامات لشکری و کشوری و مردم انقلابی و ولایی همدان از میدان امام خمینی(ره) تشییع و در جوار مرقد مطهر آیت الله موسوی همدانی در گلزار شهدای همدان به خاک سپرده شود.

به گزارش رودآور، سردار همدانی عصر روز پنجشنبه هفته گذشته در حین انجام ماموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.عکس از فرشید گلمحمدی.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان