آخرین اخبار

28. مرداد 1395 - 8:39   |   کد مطلب: 24050
تأملی در پایگاه های فرهنگی بسیج در تویسرکان؛
"بوستان معرفتی" مجموعه ای فرهنگی برای ترویج سبک زندگی اسلامی
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: طرح "بوستان معرفتی"، طرحی کارشناسایی شده است که می توان با اجرای جامع و کامل آن، پاسخگوی بسیاری از نیازمندی های فرهنگی و معنوی جامعه امروزی بود.

به گزارش خبرنگار رودآور، اردیبهشت ماه سال جاری بود که با هدف ترغیب و تشویق خانواده ها در راستای گام برداشتن به سوی آشنایی و عملیاتی کردن آموزه های دینی در زندگی فردی و اجتماعی طرح "بوستان معرفتی" در مجمع بسیج شهرستان تویسرکان به تصویب رسید.

و اما این روزها پایگاه فرهنگی سپاه ناحیه تویسرکان که از اواخر خرداد ماه سال جاری در پارک نبوت تویسرکان برپا شد و شامل غرفه های متعددی بود با توسعه یافتن و با توجه به طرح تصویب شده درباره ایجاد "بوستان معرفتی" اینک با اقدامات و برنامه های فرهنگی متنوع تری، پذیرای بسیاری از خانواده های تویسرکانی است.

«سعید سعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، توجه به اشاعه سبک زندگی اسلامی، فرهنگ دینی و آموزه های قرآنی را از اهداف اصلی برپایی مجموعه فرهنگی "بوستان معرفتی" عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این طرح، طرحی کارشناسایی شده است که می توان با اجرای جامع و کامل آن، پاسخگوی بخشی از نیازمندی های فرهنگی و معنوی جامعه امروزی بود.

وی اظهار کرد: امید است که بسیجیان با انجام این گونه فعالیت های مذهبی و فرهنگی و با رویکردهای روشنگرانه سپاه در راستای تقویت بنیه دینی، فرهنگی و بصیرتی گام های مؤثری بردارند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: غرفه های متعددی برای تمامی اقشار مختلف در راستای آشنایی با معارف و آموزه های دینی، مشاوره خانواده، آشنایی با سبک زندگی اسلامی و سیره شهدا، شناخت دشمنان اسلام و انقلاب و نیز چگونگی مبارزه با جنگ نرم در این پایگاه فرهنگی، برپا شده است.

«محسن عبدالمالکی» مسئول فرهنگی سپاه ناحیه تویسرکان نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: با توجه به هجمه های دشمنان اسلام علیه ملت ما، روشنگری برای ایجاد روحیه همدلی و وحدت در جامعه امروز یک ضرورت است و بسیج با توجه به وظایف ذاتی خود همیشه برای ایستادگی در برابر هرگونه تهدیدی از سوی دشمنان نظام اعلام آمادگی کرده و در صحنه حاضر بوده است.

وی عنوان کرد: تبیین منویات رهبری و چگونگی پیاده سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه با بهره گیری از طرح ها  و برنامه های گوناگون از اهداف ایجاد این پایگاه فرهنگی است.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه تویسرکان به ایجاد حسینیه شهید همدانی در این محل نیز اشاره کرد و افزود: این حسینیه مکان مناسبی برای اجرای برنامه های فرهنگی متنوع به ویژه در مناسبت های مختلف است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان