آخرین اخبار

30. اسفند 1395 - 14:27   |   کد مطلب: 27467
هستند افراد مختلفی که در مشاغلی خاص لحظه تحویل سال نو خود را برای خدمت رسانی به مردم آغاز می کنند و در این میان پرسنل بیمارستان ولیعصر(عج) تویسرکان هم از این قاعده مستثنی نیستند و با چیدن سفره های هفت سین رنگارنگ در بخش های مختلف بیمارستان شادی را به بیماران ارزانی داشتند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ یا "مقلب القلوب و الابصار"سرآغازی زیبا و با مفهوم در لحظه تحویل هر سال است و اما افراد مختلفی در مشاغلی خاص هستند که خدمت به مردم را در این لحظه برگزیده اند و به جای دیدار و روبوسی اعضای خانواده در بیمارستان ها، اورژانس ها ، آتش نشانی ها و یا کلانتری ها فعالیت دارند.

افرادی که لحظه تحویل سال نو خود را برای خدمت رسانی به مردم آغاز می کنند و در این میان پرسنل بیمارستان ولیعصر(عج) تویسرکان هم از این قاعده مستثنی نیستند و با چیدن سفره های هفت سین رنگارنگ در بخش های مختلف بیمارستان شادی را به بیماران ارزانی داشتند.

رنگ آمیزی آمیزی و خرید پتوهای جدید از دیگر اقدامات مجموعه پرسنل بیمارستان بوده است.

همچنین مدیر شبکه بهداشت تویسرکان نیز با حضور در تنها بیمارستان این شهر سال نو را به پرسنل تبریک گفت.

یادمان نرود شاید دخترکی یا پسرکی دوست داشته باشد پدر یا مادر خود را در لحظه سال نو در آغوش بگیرید و همراه با پدرش صدای شلیک توپ را بشنود، او را ببوسد و عیدی خود را بگیرد.

اما این افراد از جمله پلیس ها، پرستاران، پزشکان، کارمندان برخی از ادارات خدمات رسان و حتی شیرینی فروشی ها و گل فروشی ها که برای آسایش مردم تلاش می کنند، همچنان سال های سال است برای ما شیرینی مهربانی و محبت را به ارمغان می آورند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان