آخرین اخبار

26. شهريور 1397 - 7:52   |   کد مطلب: 34500
و اینجا تویسرکان، حال و هوای شهر برایم سنگین شده است، بوی محرم دیگر همه جا پیجیده، از آغاز محرم حسینی(ع) چند روزی است که می گذرد و شهر سیاه پوش شده است برای سری که چند روز دیگر بر سر نیزه می آید، برای حسین بن علی(ع).

به گزارش خبرنگار رودآور؛ محرم که می آید، مردم از زن و مرد، پیر و جوان، دختر و پسر شهر را یکپارچه سیاه پوش می کنند و خود بر تن سیاه می پوشند و می گویند امان از دل زینب(س).

مساجد، تکیه ها، حسینه ها و مغازه ها و حتی سردرخانه ها را پرچم می زنند برای 72 تن شهید کربلا.

روز وداع نزدیک است، تاسوعا و عاشورا را می گویم، کم کم که نزدیک به این دو روز می شویم، هوای شهر سنگین و سنگین تر می شود و مردم هم بیشتر برای سلامتی امام عصر(عج) صدقه می دهند و می گویند، سرت سلامت آقاجان، سرت سلامت، کی قرار است بیایی، تا دل های پر غصه ما را از غم دوری خودتان رهایی بخشی؟ مگر نه این است که منتقم هستی؟ 

دلم تنگ است، تنگ، جایی برای نفس کشیدن نمانده است، دنیا را ببینید، فلسطین، سوریه و .... این ها همه غصه های امروز ماست، اما با دل غصه دار شما چه کنیم مولای ما، این روزها چه کسی برای سر سلامتی پیش تو می آید، کجایی مولای ما، تا بیاییم و بگوییم خودمان، پدر و مادرانمان به فدای شما.

دلم تنگ است مولای ما، اما نه به اندازه دل پر غصه شما، وقت آن نرسیده که انتقام گلوی بریده 6 ماهه کربلا را بگیرید و دل عمه یتان را آرام کنید؟ امید آن که به لطف خدا این جمعه بیایی.

در تویسرکان ایستگاه فرهنگی انقلاب واقع هم در میدان شهیدفرشیدهرمزی با خدمات ایستگاه صلواتی، کودکان حسینی، پایش سلامت، کربلاخوانی، واکس صلواتی، کارواش صلواتی، مداحی صلواتی و توزیع برگه های احادیث دایر شده است.
برای استفاده از برنامه کربلاخوانی هر روز عصر ساعت ۱۹ به ایستگاه انقلاب بپیوندید.

زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان