آخرین اخبار

17. فروردين 1398 - 9:08   |   کد مطلب: 35405
از سوی جمعیت هلال احمر تویسرکان انجام گرفت
18 روز کار خدمت رسانی و امدادی به مسافران و گردشگران+تصاویر
جمعیت هلال احمر تویسرکان به منظور خدمات رسانی در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و حتی ورزشی به مدت 18 روز برنامه های متنوعی اجرا کردند که مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ نوزدهمین مرحله طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمرتویسرکان از تاریخ 27 اسفندماه سال گذشته تا شانزدهم فرورین ماه جاری به مدت 18 روز در این شهرستان برگزار شد.

در اجرای این طرح که یکی از موفق ترین طرح های نوروزی در سال های اخیر بود، 138 نفر روزکار ازجوانان داوطلب جمعیت هلال احمر تویسرکان دست به ارائه خدمات متنوعی فرهنگی، هنری و ورزشی و حتی آموزشی زدند.

این جوانان فعال در میدان جانبازان و حیقوق نبی(ع) مسقر بودند.تیم گروه سحاب مستقر در محوطه آرامگاه حیقوق نبی(ع) حتی به اجرای برنامه های سلامت محور و ایمنی پرداخت.

در نوزدهمین مرحله طرح ملی خدمات نوروزی پیوستن به میثاق نامه بهرفت(بهبودرفتارهای ترافیکی) واجرای 36طرح ابتکاری توسط اعضا ازاقدامات انجام شده بود.

همچنین فضای دوستدارکودک نیز درکنار پست ها تعبیه شده بود که به خدمات مختلف مرتبط با کودکان پرداخت و بسیار مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار گرفت.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان