آخرین اخبار

6. شهريور 1399 - 19:16   |   کد مطلب: 38770
تمام شهرها این روزها بیشتر از سال های گذشته جلوه ای حسینی به خود گرفته اند، گرچه جای خالی حاج قاسم در عزاداری های امسال نمایان است، اما نصب تصاویری از سردار دل ها نشان می دهد هر که در مسیر سیدالشهداء(ع) حرکت کند حسینی می شود، او زندگی کرد و حسینی وار رفت با بدنی چاک چاک.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ این روزها بر هر کوی و برزنی بیرق سیاه عزای حسینی برافراشته شده و هر کسی به هر طریقی به ارباب بی کفن خود عرض ارادات می کند.
روستا و شهر ندارد تمام محله ها و منطقه ها سیاه پوش حسین زهراء(س) هستند.یک دنیا در غم ماتم واقعه جانسوز کربلا فرو رفته، زمینیان بر سر و سینه می زنند و آسمانیان خون گریه می کنند، داغ بزرگی است و ننگی بزرگتر بر قاتلان سیدالشهداء. 
مردم عزادار تویسرکان نیز همچون دیگر شهرستان ها از روزها قبل خود را برای عزاداری های محرم آمده کرده اند.امسال گرچه شیوع بیماری منحوس کرونا به نوعی عزاداری ها را تحت تأثیر قرار داده، اما این جلوه شهر است که حسینی تر شده و قلب ها آکنده از ماتم.همه به عزاداری اهتمام ورزدیده اند آن هم با رعایت پروتکل های بهداشتی.
امسال جای خالی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در عزاداری ها با تمام وجود احساس می شود، اما زمانی که تصاویری از سردار دل ها را در کنار پرچم های سیاه عزاداران مشاهده می کنیم، خواهیم دانست هر که در مسیر سیدالشهداء(ع) حرکت کند حسینی می شود، حاج قاسم حسینی زندگی کرد و حسینی وار رفت با بدنی چاک چاک.
زنگنه 
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان