آخرین اخبار

12. آبان 1399 - 7:08   |   کد مطلب: 39008
این روزها پایگاه های طرح آمران سلامت در اماکن شلوغ شهری و گاهی روستایی از جمله میادین اصلی شهرها و سایر مکان های پر رفت و آمد برپا شده و در این بین خانه های هلال روستایی در سه روستای اشتران، ولاشجرد و سوتلق تویسرکان هم با قوت تمام به اجرای این طرح پرداخته اند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛   کارشناسان حوزه بهداشت و درمان پیشگیری، آموزش و به ویژه رعایت پروتکل های بهداشتی را از عوامل اصلی و تاثیر گذار در راستای مبارزه با شیوع کرونا اعلام کرده اند.

  به تازگی رهبر انقلاب نیز در دیدار با رییس جمهور و مسئولان بهداشتی و درمانی، نه تنها بر همکاری تنگاتنگ دستگاه ها و مسئولان تاکید داشتند، بلکه بر اجرای شیوه‌نامه های پیشگیرانه و استفاده حداکثری از ظرفیت تمام ارگان ها برای مبارزه با این ویروس منحوس مصر بودند و هستند. و حال این روزها پایگاه های طرح آمران سلامت در اماکن شلوغ شهری و گاهی روستایی از جمله میادین اصلی شهرها و سایر مکان های پر رفت و آمد برپا شده و در این بین خانه های هلال روستایی در سه روستای اشتران، ولاشجرد و سوتلق تویسرکان هم با قوت تمام به اجرای این طرح پرداخته اند. کانون های چهارگانه جوانان، دانشجوبی، طلاب و روستایی آمده اند تا با برپایی این پایگاه ها در سراسر استان و از جمله تویسرکان از پنجم تا ۱۵ آبان ماه فعالیت های خود را در مقابله با شیوع کرونا افزایش دهند. 

در این پایگاه ها، نیروهای امدادگر جمیعیت هلال تویسرکان درخصوص فرهنگ استفاده از ماسک و نحوه صحیح اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی حضوری جدی دارند. آنان گاهی نیز به افرادی که ماسک ندارند ماسک رایگان اهدا می کنند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان