آخرین اخبار

6. آذر 1399 - 1:01   |   کد مطلب: 39096
مدیر اورژانس تویسرکان با اعلام اینکه به زودی ساختمان اورژانس روستای وردآورد با اعتبار اولیه پنج میلیارد ریال ساخته می شود از برگزاری رزمایشی توسط این نهاد به منظور افزایش سطح آمادگی و هماهنگی درون بخشی و مقابله با هر گونه شرایط اضطراری خبر داد.

فرشاد عبدالملکی در گفت گو با خبرنگار رودآور؛ از همکاری خیرین سلامت و خیرین فعال در عرصه راه و شهرسازی خبر داد و گفت: به همت این خیران ساختمان اورژانس روستای وردآورد به زودی ساخته می شود.

وی اظهار کرد: بر اساس برآوردهای اولیه برای ساخت این ساختمان بیش از پنج میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

مدیر اورژانس تویسرکان افزود: زمین مورد نیاز این پروژه نیز توسط خیرین اهدا شده و در اختیار اورژانس این شهرستان قرار گرفته است.

عبدالمالکی با قدردانی از زحمات و فعالیت خیرین، در عرصه سلامت، تصریح کرد: امیدواریم با حضور خیرین سلامت شاهد رشد و پیشرفت روزافزون حوزه بهداشت و درمان شهرستان باشیم تا بتوانیم از تمامی ظرفیت ها برای خدمت رسانی به همشهریان استفاده کنیم.

عبدالملکی ادامه داد: در حال حاضر اورژانس وردآورد در محل خانه بهداشت مستقر و به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت رسانی به ساکنان منطقه خرمرود است.

وی همچنین با بیان اینکه اورژانس تویسرکان پیشگام در کنترل و مراقبت از بیماری کووید ۱۹ است، عنوان کرد: با توجه به شروع فصل سرما و  بارش های برف و باران در سطح شهرستان و احتمال هر گونه وضعیت اضطراری می رود، بنابراین اورژانس شهرستان به تازگی با هدف افزایش سطح آمادگی و هماهنگی درون بخشی خود رزمایشی برگزار کرد.

مدیر اورژانس تویسرکان تصریح کرد: در اجرای این رزمایش تعدادی از پایگاه های اورژانس شهرستان حضور یافته و نسبت به سنجش میزان آمادگی خود اقدام کردند.

انتهای پیام/ز 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان