آخرین اخبار

20. بهمن 1399 - 7:15   |   کد مطلب: 39447
نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بیان اینکه شهدا با ایجاد امنیت پایدار، برای علم آموزی جوانان ما فرصت سازی کردند، گفت: امروز جوانان ایران اسلامی زیر سایه عزتی که خدا اعطا کرده در قله های اقتدار علم و دانش افتخارآفرینی می کنند.

به گزارش خبرنگار رودآورر؛ در جریان نهضت شکوهمند اسلامی 11 نفر از مبارزان انقلاب اسلامی تویسررکانی به شهادت رسیدند.

شهید مراد نانکلی از شهدای تویسرکانی است که در تهران پس از تحمل شکنجه های ساواک در زندان پهلوی به شهادت رسید.

شهید فرشید هرمزی(سید فوأد هرمزی)، شهید شیخ اسماعیل بیاتی، شهید حجت الله صادقی، شهید مهدی بهرامی، شهید مجتبی بیات، شهید حسن نانکلی، شهید قدرت الله جلیلوند، شهید حجت االله صادقی،، شهید رضاحسین غلامعلی و شهید نورمراد بختیاری نیز 10 شهید دیگر تویسرکانی هستند که در جریان تظاهرات ضد رژیم طاغوتی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

و اما این روزها نماینده مردم تویسرکان به همراه تنی چند از مسئولان با تعدادی از خانواده های معزز شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس دیدار کردند.
در این باره محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدایی دانست که در راه اسلام و انقلاب از مهمترین سرمایه زندگی خود گذشتند.
وی اظهار کرد: اگر امروز نسل های پس از انقلاب در امنیت و آرامش مشغول تحصیل و علم آموزی در رده های مختلف تحصیلی هستند همه و همه در سایه این امنیت و آسایش است.
نماینده مردم تویسرکان افزود: همت و غیرت جوان مردان و شیر زنان این سرزمین و بالاتر از همه ولایتمداری و داشتن روحیه انقلابیگری سبب شده تا در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی حتی در اوج تحریم ها افتخارات بزرگی برای ایرانیان خلق شود.
مفتح تصریح کرد: اگر نبود آن رشادت های شهدا و ایثارگران امروز نامی از ایران و ایرانی غیور در جهان برده نمی شد.
وی عنوان کرد: امروز شاهد هستیم ایران اسلامی ما زیر سایه عزتی که خدا اعطا کرده هر روز در حوزه های علم و دانش پیشرفت های قابل تحسینی را رقم می زند و در قله های اقتدار قرار گرفته است.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان