آخرین اخبار

13. دى 1402 - 2:11   |   کد مطلب: 40715
دادستان همدان بر ایجاد وحدت رویه بین دستگاه های متولی در حمایت از کودکان کار و خیابانی تاکید کرد و گفت: به دنبال راه اندازی مجتمع شوق زندگی برای تحقق این مهم هستیم.

به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان؛ «حسن خانجانی موقر» در جلسه مشترک با شهرداری و بهزیستی به منظور راه اندازی مجتمع شوق زندگی، گفت: هدف از راه اندازی این مجتمع، پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه‌ هدف است.

وی افزود: با راه اندازی این مجتمع در راستای حمایت از کودکان کار و خیابانی، و فرزندخواندگی در حوزه های اجتماعی و قضایی، فعالیت ها متمرکز و با وحدت رویه از سوی دستگاه‌های قضایی، بهزیستی و شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی، عملیاتی و ارایه خواهد شد.

سرپرست معاونت اجرای احکام دادسرای عمومی وانقلاب همدان نیز عنوان کرد: با راه اندازی مجتمع شوق زندگی با ایجاد وحدت نقش مردمی ارگان های متولی در حمایت از جامعه‌ هدف به ویژه کودکان کار و خیابان تقویت می شود.

«حمیده حجتی» تصریح کرد: شناسایی کودکان کار و آسیب شناسی و پایش وضعیت آنان در روند و نوع رسیدگی و حمایتی ما از آنان در این مجتمع سازماندهی شده و بهتر خواهد شد.

گفتنی است طرح راه اندازی مجتمع از سوی شهرداری و بهزیستی با استقبال روبرو شد.

۳۰ هزار و ۳۰۸ هزار مددجو با معلولیت‌های مختلف جسمی، حرکتی، شنوایی، ضایعه نخاعی و از کارافتادگی از خدمات تخصصی و حمایتی بهزیستی این استان بهره مند هستند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان