آخرین اخبار

7. بهمن 1396 - 12:48   |   کد مطلب: 32589
فرمانده انتظامی تویسرکان از کشف یک فقره قتل و دستگیری قاتل پس از گذشت 6 سال در این شهرستان خبر داد.

«سرهنگ محمد معصومی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: 6 سال پیش یعنی 16دی ماه سال 90 پرونده مفقود شدن یک جوان مطرح شد و از آن روز تاکنون خبری از او نشد، تا اینکه بالاخره به تازگی به طور مجدد از سوی مقام قضایی با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع پرونده در جریان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی با رصد اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده، سرانجام با دلایل و مدارک به دست آمده به بردار مفقود شده مظنون می شوند که با دستور قضایی، فرد مذکور برای انجام بازجویی و تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان ارجاع داده می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: پس از انتقال فرد دستگیر شده به پلیس آگاهی، نامبرده مورد بازجویی فنی و تخصصی در زمان های مختلف قرار گرفت و با توجه به تناقض گویی در اظهارات و بازجویی ها و با ارائه دلایل محکمه پسند در نهایت لب به اعتراف گشود و به قتل برادر خود اعتراف کرد.

معصومی تصریح کرد: متهم معترف شد که در دی ماه سال 90 برادر خود را با همدستی دیگر برادرش، به دلیل اختلاف شدید خانوادگی با اسلحه شکاری به قتل رسانده و جسد مقتول را در زمین های کشاورزی دور افتاده اطراف روستای محل زندگیشان دفن کردند.

وی با بیان اینکه با راهنمایی قاتل، مأموران محل دفن مقتول را شناسایی و با دستور قضائی اقدام به بیرون آوردن باقیمانده جسد و استحوان های آن کردند، گفت: جسد برای انجام آزمایش DNA به پزشکی قانونی استان همدان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه متهم با قرار بازداشت موقت به اتهام قتل عمدی برادرش، تحویل زندان داده شد، اظهار کرد: تلاش برای دستگیری همدست قاتل که متواری است ادامه دارد.

معصومی افزود: ضعف اعتقادات دینی و اختلاف خانوادگی و به ویژه فقدان مهارت های لازم در کنترل خشم منجر به بروز این اتفاق شوم شده است، که باید با اقدامات و آموزش های اجتماعی به دنبال رفع این گونه مسائل باشیم.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان