آخرین اخبار

1. خرداد 1397 - 8:20   |   کد مطلب: 33873
فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری یک خانوادگی قاچاق مواد مخدر و کشف 10 کیلومگرم تریاک از این باند خبر داد.

 به گزارش رودآور؛ «سردار بخشعلی کامرانی» امروز در جمع خبرنگاران از رسیدگی مأموران ناجا به  خبری مبتنی بر انتقال یک محموله موادمخدر از استان های مرکزی به سمت همدان خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده،  یک خودروی سواری حامل این محموله مواد مخدر شناسایی شد و نیروی های ما این خودرو را در یکی از ورودی های شهر همدان پس از شناسایی توقیقف کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسی نخستین مشخص که که خودرو حامل ۱۰ کیلوگرم تریاک است که بلافاصله ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: اعضای این باند سه نفر بودند و هر سه جزء یک خانواده که خوشبختانه با هوشیاری مأموران ما دستگیر شدند.

دستگیری ۶۰ سارق در همدان

در ادامه «سرهنگ قویمی» فرمانده انتظامي شهرستان همدان هم گفت: ماموران کلانتري ها و پاسگاه هاي انتظامي شهرستان همدان با تلاش و جديت مستمر، موفق به دستگيري ۶۰ نفر سارق از ابتداي ارديبهشت ماه سال جاري شدند که اين تعداد دستگيري نسبت به مدت مشابه در سال قبل، افزايش سه برابري را نشان مي دهد.

وي اظهار کرد: با دستگيري اين تعداد متهم به سرقت، بيش از ۷۰ فقره سرقت کشف و اموال مسروقه پس از هماهنگي با مراجع قضايي به صاحبان آنها بازگردانده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان از شهروندان خواست تا با رعايت نکات ايمني و امنيتي در حفاظت از اموال و اماکن خود، هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان