آخرین اخبار

18. مرداد 1399 - 17:49   |   کد مطلب: 38691
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی تویسرکان خبر داد
تصادف مرگ بار در تویسرکان /6 سرنشین پراید در دم جان باختند
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی تویسرکان گفت: به دنبال تصادف خودرو پراید با تریلی در نزدیکی گردنه باقرآباد محور تویسرکان ـ کنگاور، 6 نفر سرنشینان پراید جان باختند.

«فرشاد عبدالمالکی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛  با اشاره به اینکه ساعت 16:31 امروز با اورژانس تویسرکان تماسی مبنی بر وقوع تصادف گردنه باقرآباد در محور تویسرکان ـ کنگاور گرفته می شود، گفت: بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام می شوند. 
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تعداد مصدومان بالا بود علاوه بر پایگاه اورژانس ولاشجرد، پایگاه اورژانس فرسفج  نیز به محل سانحه اعزام شدند.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی تویسرکان افزود: با این وجود به دلیل شدت بالای تصادف با بررسی صحنه حادثه و انجام معاینات بالینی  توسط تکنسین های اورژنس، متأسفانه هر 6 نفر سرنشین خودرو پراید در دم جان باخته بودند.
عبدالملکی تصریح کرد: دو نفر از فوتی ها نوجوان و چهار فوتی دیگر میانسال بودند.
به گزارش رودآور؛ هنوز علت تصادف مشخص نیست، اما گفته شده که انحراف پراید عامل تصادف بوده است.اطلاعات تکمیلی به زودی منتشر می شود.ناگفته نماند که نیروهای آتش نشانی تویسرکان در عملیات رهاسازی مصدومان(فوتی ها) وارد عمل شدند.
مطالبه مردمی آن است که با توجه به اینکه گردنه باقرآباد جزء نقاط حادثه خیز محور تویسرکان ـ کنگاور است، انتظار می رود مسئولان تویسرکانی هرچه سریعتر اصلاح و تعریض این گردنه در دستور کار خود قرار دهند.

زنگنه

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان