آخرین اخبار

10. شهريور 1394 - 8:55   |   کد مطلب: 19347
آقایان یادشان رفته است و می خواهند ما نیز به فراموشی بسپاریم ، تاریخی را که همین انگلیسی های روباه صفت و خبیث ، در کنار تمام تفرقه انگیزی ها ، ضرر ها به این مملکت رسانده اند و امروز ، شده اند دایه ی مهربان تر از مادر و تصمیم دارند ، مشکلات دولت و ملت را رفع کنند .

به گزارش رودآور، وبلاگ "ریزه نیوز" در آخرین پست خود نوشت:

مقام معظم رهبری در تشریح حدیث  مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود،  : « مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود، چه در امور شخصی و چه در عمومی و امور بین المللی و در رابطه با ابر قدرتها و ... »  صد افسوس !

به گزارش ریزه نیوز :جهت یاد آوری « ابا عزه الجمحی در واقعه جنگ بدر اسیر شد و به پیامبر عرض کرد: ای محمد: من عیال وار هستم منت بر من بگذار و آزادم نما. حضرت او را آزاد نمود . ابو عزه به مکه برگشت و گفت : من محمد را مسخره نمودم و در جنگ احد دوباره بر علیه مسلمانان به جنگ برگشت.  در جنگ ابا عزه اسیر مسلمانان شد و دوباره به پیامبر عرض کرد که من عیال وار هستم و آزادم کن، رسول الله  فرمودند که: آیا آزادت کنم تا به مکه برگردی و در گروه قریش فریاد بزنی که من دو بار محمد را مسخره نمودم، سپس فرمودند: «مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود»  اما اینجا هزار بار هم که گزیده شویم بازهم جای خطا داریم .

هنوز هم نمی دانیم چه نامی را بر سر در سفارت انگلیس حک کنیم و جالب اینجاست که عده ای به قدری به گشایش این خانه ی فتنه و فتنه انگیزی دلخوش کرده اند که بعضا حتی مردم را به این ترغیب می کنند که پلیدی های  دولت مکار انگلیس را از یاد ببرند .

در حالی که آقایان یادشان رفته است که همین دولت روباه پیر حیله گر ، در تمام طول تاریخ ننگینش سعی بر چپاول ملت ها ، بویزه مسلمانان و به دنبال آن ایران داشته است و در تمام تاریخی که گذشته است ، سعی بر سیاست تفرقه انگیزی در بین ملت ها های منطقه داشته است و در کنار چپاول ،  دست به  تاسیس فرقه هایی با افکار شیطانی زده است تا با هر وسیله ای که می تواند نگذارد مسلمانان هرگز متحد شوند .

متاسفانه آقایان دولتی ما از بس زوق زده شده اند که گویا  قرار است  با ورود این انگلیسی های تفرقه انگیز تمام گره ها و گرفتاری های مملکت به دست این چپاول گران باز حل و فصل شوند .

آقایان یادشان رفته است و می خواهند ما نیز به فراموشی بسپاریم ، تاریخی را که همین انگلیسی های روباه صفت و خبیث ، در کنار تمام تفرقه انگیزی ها ، ضرر ها به این مملکت رسانده اند و امروز ، شده اند دایه ی مهربان تر از مادر  و تصمیم دارند ، مشکلات دولت و ملت را رفع کنند .

انگلستانی  که هر کجا می خواهد ، همین که اراده کند ، تفرقه و جنگی به راه می اندازد ، از دید  آقایان شده اند منجی این مملکت .

کاش قبل از انکه دوباره اسیر حیله ها ی این جماعت تفرقه انگیز شویم و دوباره پرچم های فتنه ، تفرقه بر افراشته شوند و نقشه های تجزیه ی ایران عزیز ، بر دیوار های سفارت انگلستان در تهران نقش ببند و هم چون آن سوی مرزها که برادر کشی و مسلمان کشی را باب کرده اند و داعش را همه کاره ی اسلام معرفی کرده اند ، آقایان به خود بیایند و نگذارند.

کاش یکی بر سر در سفارت انگلستان می نوشت :

کانون فتنه و تفرقه انگیزی روباهی به نام انگلستان !

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان