آخرین اخبار

7. مهر 1395 - 3:37   |   کد مطلب: 24374
برجام که مذاکره کنندگان ایرانی آن را یک اقدام مشترک بین ایران و گروه کشورهای 5+1 می دانند، چگونه نقض می شود؟

به گزارش رودآور به نقل از مرصاد، این پایگاه بصورت دوره ای بسته ای تحت عنوان " ویترین وبلاگی " از وبلاگهای برتر این سایت تهیه و در معرض دید شما مخاطبین قرار می دهد. بی شک مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی استان کرمانشاه وجود دارد که شایسته بهترین ها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس تمامی وبلاگ نویسان عزیزی که مایلند مطالب آنان منتشر شود می توانند به منظور معرفی وبلاگ خود، مطالب تولیدی خود را از طریق ارسال نظرو عضویت در سایت یا در زیر همین مطلب یا از بخش ارسال آدرس وبلاک و لینک مطلب خود را ارسال نمایند.

 

 

 

برجام چگونه نقض می شود؟!!!!

 

 

وبلاگ " وزنه سیاسی " نوشت :

 

به نام خدا و برای خدا

برجام که مذاکره کنندگان ایرانی آن را یک اقدام مشترک بین ایران و گروه کشورهای 5+1 می دانند، چگونه نقض می شود؟ و اگر برجام از طرف کشورهای 5+1 نقض شود، کدام مرجع و سازمان بین المللی می خواهد، نقض برجام را به هر علت و از طرف هر کس مورد تائید قرار دهد؟! آیا برجام واقعاً یک اقدام مشترک بوده و یا نسخه مشترکی از سوی کشورهای عضو 5+1 جهت ویران کردن توان هسته ای کشور ایران، توسط دولت تزویر و امید بوده است؟! 

حسن روحانی که مذاکره کنندگان هسته ای را سردارن عرصه دیپلماسی معرفی و به آنها مدال لیاقت اعطا نمود!، پس از اجراء زود هنگامبرجام برای مقاصد رذالت بار سیاسی که پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهداف مهم آن بود، این روزها در مقابل نقض برجام توسط آمریکا و اروپا سکوت اختیار کرده و حتی سفر خود به کشور اتریش را که عضو اصلی سوئیفت می باشد، بخاطر عدم همکاری آن کشور در برقراری مبادلات ارزی لغو نمود، ولی جرأت ندارد، آمریکا را نقض کننده برجام بخواند! زیرا برجام از سوی کارشناسان آمریکا-اسرائیلی بطوری تنظم شده که نقض کننده برجام، همیشه ایران خواهد بود، نه آمریکا و کشورهای عضو 5+1 !!! به سخن یکی از فتنه گران آمریکائی سال 88 در تصویر مقابل نگاه کنید؛ آمریکا را نقض کننده برجام نمی داند!!!

 

ادامه مطلب را بخوانید...

**********************************************

 

سلام آقای رییس جمهور

 

 

وبلاگ " قطره و دریا "  نوشت :

 

سلام آقای رییس جمهور .من انقلابی ام  به هدفم وآرمانم افتخار می کنم 

تا پای جان از آن دفاع می کنم آقای رییس جمهور من ایرانیم .به این معنا که غیرت در ذات من است زیر بار حرف زور نمی روم .من ایرانیم از هیچ ابر قدرتی نمی ترسم .آقای زییس جمهور من خوب می فههم که چه می گویم وچگونه به انجامش می رسانم من از هر کس که غیرت وعزت اقتدار کشورم را زیر سوال ببرد وبخواهد آن را از اصالت ملی وروح مذهبی تهی کند 

بیزارم سخت از استکبار جهانی تنفر دارم به خاطر خود خواهی هایش وزیاده طلبی هایش 

من ایرانی مسلمانم با آرمانهای بلند حضرت امام واندیشه رهبر فرزانه ام عجین هستم راه ومنش بیانات خردمندانه ودلسوزانه آنان را تنها راه عزت وکرامت اقتدار سر زمینم میدانم

اقای رییس جمهور شاید بیسوادی من مرا به این اندیشهای بلند زسانده است که باید در همه عرصه ها برای عزت وشرف غیرت مذهبی وملی ام بایستم وبه همه کسانی که میخواهند بر ما سلطه ونفوذ پیدا کنند بگویم نه 

 

ادامه مطلب را بخوانید...

**************************************************

 

بازی اعتدالیون با امنیت ملی و اقتصاد!!!

 

وبلاگ " وزنه سیاسی " نوشت :

 

به نام خدا و برای خدا

جریانی که در سال 92 بر قوه مجریه حاکم شده بود، در سال 89 سندی را در قالب 800 صفحه تحت عنوان سند نظام اقتصادی جمهوری اسلامی از طریق مجمع تشخیص مصلحت نظام خدمت رهبر معظم انقلاب تقدیم نمودند که رهبری دریافتند که محتوای آن سند بر اساس نظام لیبرالی غرب تهیه شده و لذا الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت از سوی مقام معظم رهبری مطرح گردید.

مدتی بعد جریان فوق الذکر که به مقصود خود نائل نشدند، آن سند 800 صفحه ای را که ماحصل جلساتی در مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام طی سال های 81 تا 84 با حضور آقایان حسن روحانی، محمدباقر نوبخت، محمد نهاوندیان، علی لاریجانی، محمود سریع القلم، علی ربیعی، محمد شمخانی و محمدحسین ملایری بود، تحت عنوان کتاب " امنیت ملی و نظام اقتصادی ایران " به قلم حسن روحانی منتشر نمودند! و مجدداً خلاصه آن کتاب را در زمان ریاست جمهوری حاج حسن به اسم " روایت تدبیر و امید " در کتاب دیگری با قلم حسن روحانی عرضه نمودند!

 

ادامه مطلب را بخوانید....

******************************************************

 

هزینه انقلابی گری را بپرازیم

 

 

وبلاگ " وزنه سیاسی " نوشت :

به نام خدا و برای خدا

انقلاب اسلامی هیچگاه وابسته به افراد و اشخاص نبوده، حتی در سخت ترین شرایط که گروهای تجزیه طلب، منافقین و رژِم بعثی عراق که جنگ را بر این کشور تحمیل کرد و شهادت عده ی زیادی از یاران امام همانند شهیدان مطهری، رجائی، باهنر، شهید بهشتی و 72 نفر از یارانش باوفای امام را بدنبال داشت، انقلاب اسلامی ثابت استوار به راه خود ادامه داد.

امروز انقلاب اسلامی به جایگاهی از اقتدار و عظمت دست یافته که معادلات پیچیده منطقه و جهان جز با نظر جمهوری اسلامی لاینحل می ماند و لذا جریان ناب انقلابی با بصیرت و شجاعت باید در راستای دفاع همه جانبه از نظام اسلامی هزینه پرداخت نمایند و اجازه ندهند عده ای از انقلابیون پشیمان، انقلاب اسلامی را برای خاندان اشرافی و فاسد خود هزینه نمایند.

 

ادامه مطلب را بخوانید...

************************************************

 

«خدا» یا «خود»؟ «پول» یا «اخلاق»؟ مسئله این است!

 

 

وبلاگ "  پیغام سروش  " نوشت :

 

شاید بی‌اغراق یکی از بهترین طنزهای یکی دو دهه‌ی اخیر که دیده‌ام مجموعه‌ی «سه‌درچهار» باشد؛ از سادگی و بی‌ریایی شخصیت‌هایش گرفته تا شوخی‌هایی که پس از چند بار دیدن هنوزم باعث خنده می‌شود؛ اما یک نکته در این مجموعه مرا آزار می‌دهد؛ آنجایی که خاله‌خانم تغذیه‌ی بچه‌اش را می‌دهد با این تذکر که آن را تنها خورده و به کس دیگری ندهد! به دوران کودکی‌ام برمی‌گردم آن زمان که تغذیه‌ی بچه‌ها یا «نان و پنیر» بود یا در بهترین حالت «نان و خرما» یا فوقش «نان شیرمال»، «فتیر» و یا «پفک‌نمکی» که از پشت پنجره‌ی آبدارخانه یا خانه‌ی سرایه‌دار با کلی شلوغ‌بازی تهیه می‌کردیم؛ اما مراممان اصلاً تک‌خوری نبود! همان اوایل «دهه‌ی هفتاد» را عرض می‌کنم که به‌نوعی ادامه‌ی «دهه‌ی شصت» محسوب می‌شود؛ یعنی در «دریغانه» یا همان «نوستالژی» مردم به «دهه‌ی شصت» مشهور است. هر غذایی را به مدرسه نمی‌بردیم تا اگر کودکی دید، دلش خواست و نتوانست تهیه کند «مدیون» نشویم؛ آنی هم که داشتیم حتماً باید با «دوستمان» قسمت می‌کردیم یعنی یاد گرفته بودیم چنان کنیم؛ مثل الآن که نبود بچه با چهار همکلاسی به مغازه می‌آید کیک و آب‌میوه می‌خرد و بدون کوچک‌ترین تعارفی به سه نفر دیگر میل می‌فرماید!

«همسایه‌ها» همه «آشنا» بودند همین‌که نقل‌مکان می‌کردی با اولین حضورت در بیرون از خانه برای خرید منزل، «بچه‌محل‌ها» دوره‌ات می‌کردند تا با تو «دوست» شوند. آخ! که چقدر مهمانی‌هایمان «بی‌ریا» بود! در بدترین حالت ماهی دو سه مهمانی خانوادگی برای شام و گاهی ناهار داشتیم؛ چگونه؟ می‌رفتیم سر کوچه از تلفن عمومی تماس می‌گرفتیم که: شب خانه هستید؟ مهمان که ندارید؟ (منظورمان مهمان غریبه بود) پس شب برای شام می‌رسیم به خدمتتان! تازه به این شرط بود که طرف تلفن می‌داشت وگرنه لازم بود دو سه‌ساعتی زودتر حداقل یکی از اعضای خانواده راهی خانه‌ی فلانی می‌شد. نه مبلی بود و نه فرش آن‌چنانی، غذا هم کاملاً «خودمانی» بود؛ از «آش ماست» مورد نفرت ما بچه‌ها گرفته تا ببین چه می‌شد که «برنج و خورشت» می‌خوردیم!

 

ادامه مطلب را بخوانید...

********************************************

 

پارك هاي اسلام اباد در تسخير گوسفندان

وبلاگ " تحول گرايان دلسوز اسلام ابادي "نوشت :

 

دلسوزان اسلام ابادي : با اينكه طرح انتقال میدان دام اسلام اباد  به خارج از محدوده  شهر در حالی بلاتکلیف مانده که اين میدان دام مشكلات زيادي براي مردم ايجاد كرده ولي  همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و استقرار این میدان در كنار كمربندي و اول جاده ونائي ، تهدیدی جدی برای سلامت مردم اين روستا و شهروندان  اسلام ابادي است

 

ادامه مطلب را بخوانید....

******************************************

 

نـدایِ لطـف

 

 

وبلاگ " بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن " نوشت :

 

نگاهی به تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید    ( 1066 )                

آدرس این وبلاگ در تلگرام :   َ        

https://telegram.me/adabvaerfan

ســوره 20 : طـه ( مـکّــی ـ 135 آیه دارد ـ جزء  شا نزدهم ـ صفحه 312 )

 

  ( قسمــت ششـــم )

 

   نـدایِ لطـف
 

 ( جزء شانزد هــم صفحــه 312 آیه 9   )

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَ هَلْ أَتَاکَ حَدِیثُ مُوسَى

   ترجمــه لفظــی آیــــه شریفـه :

و آیا خبــــر موسى به تـــو رسید

 نگاهی ادبی و عرفانی به آیــه :

آتش ؛ نشانِ جود است و دلیلِ سخـــاء ،

بادیه نشین ؛ آتش افروزد تا بدان مهمان گیرد ،

هیچ کس به آتش ؛ مهمــــــانی چون موسی نیافت !

و هیچ کس از آتش ؛ میزبانی چون خدای تعالی ندید !

موســـی آتش می جست که خانــــه افـــروزد ،

آتشی یافت که جـــــــان و دل سوزد !

همه ی آتش ها تــــن ســـــوزد ،

و آتش دوستی ؛ جــــــان !

و به آتش جان سوز ؛ شکیبــــــائی نتـــــوان !

 

ادامه مطلب را بخوانید...

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان