آخرین اخبار

24. مرداد 1398 - 22:22   |   کد مطلب: 36214
مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» با انتقاد از حاشیه‌ها و موج‌سازی‌های بی‌اساسِ رسانه‌ای به تمامی شایعات پایان داد.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم،  «خندوانه» بیست و یکم خردادماه سال 93 شروع شد و در سوم آبان‌ماه همان سال به پایان رسید. استقبال مردم از این برنامه باعث شد تا رامبد جوان به فکر فصل‌های بعدی باشد. او همیشه بر خلاقیت و نوآوری و حرف جدید داشتن در برنامه و سریال و فیلم تأکید داشته است.

به همین‌خاطر رفته رفته در فصل‌های بعدی اتفاقات جدیدی به برنامه «خندوانه» اضافه شد. فارغ از خنده‌های 25 ثانیه‌ای برای بالا بردن اعتماد به نفس، بارقه امید و شادی‌آفرینی در جامعه، خواندن آهنگ‌های ملی‌گرایی و وحدت‌آفرینی، گزارشی از صاحبان مشاغل و کارآفرینی، گپ و گفت با مهمانان متنوع برنامه، اجرای نمایش طنز توسط «جناب خان» و بازیگران دیگر، ورود استندآپ کمدی به تلویزیون، مسابقه خنداننده برتر بین 16 کمدین، اتفاقات جدیدی مثل لباهنگ، ادابازی، خنداننده‌شو، نی‌نی‌رو و مسابقه روبیکیو، مخاطب را با تنوع در برنامه‌سازی روبرو می‌کرد.

اتفاقات جالب توجه و استقبال مردم از «خندوانه»، رامبد جوان را بیش از فضای کارگردانی در سریال و فیلم سینمایی، در قُرُقِ ساختِ فصل‌های بعدی «خندوانه» قرار داد. زیرا «خندوانه» تا ایستگاه ششم ادامه پیدا کرد و تا شانزدهم فروردین‌ماه امسال روی آنتن بود.

همان روزها شایعه‌هایی در فضای مجازی دست به دست می‌شد که رامبد جوان دیگر قصدِ ساختن «خندوانه» هفتم را ندارد. اما در آخرین قسمت از برنامه «خندوانه» که ایام نوروز روی آنتن می‌رفت حبیب رضایی بازیگر سینما و تلویزیون در جریان گپ و گفت از مجری و کارگردان این برنامه خواست تا به خاطر مردم و خنده‌ها و شادی‌ها که لازمه طراوت و شادابی این جامعه است، شاهد «خندوانه‌های» بعدی باشیم.

رامبد جوان هم این قول و وعده را داد که بعد از یک دوره استراحت و تغییر و ابتکار جدید، دوباره «خندوانه» را روی آنتن ببرد. البته همین چندی پیش که شایعه‌سازی‌ها به اوج خودش رسید موانعی ایجاد شده که فعلاً از «خندوانه» خبری نیست تهیه‌کننده این برنامه اعلام کرد فصل جدید بنابر توافق با شبکه نسیم پس از محرم و صفر روی آنتن می‌رود.

البته پیش از این هم در جریان ساخت بخش‌هایی از برنامه «قاچ» در مناطق سیل‌زده خودِ رامبد جوان، تهیه‌کننده و عوامل دیگر این وعده را دادند و مردم هم از این حضور دوباره خوشحال شدند.

رفتنِ رامبد جوان به کانادا برای به دنیا آوردن فرزند خود، دوباره حاشیه‌ها و موج‌سازی‌ها را به اوج خودش رساند. تا جائیکه برخی از تلویزیون خواستند دیگر به این حضور خاتمه دهد. در همه این جریانات هیچ واکنشی از مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» و البته بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون شنیده نشد.

تا اینکه روز گذشته حاشیه‌ها مسیر دیگری گرفت و این‌‌بار ادعا کردند که «ساخت فصل جدید این برنامه در هاله‌ای از ابهام است. آنطور که شنیده می‌شود رامبد جوان تا آخر امسال قطعاً به ایران برنمی‌گردد. یا جملات دیگر که: حواشی پیرامون مهاجرت رامبد جوان به کانادا هم در این وضعیت بی‌تأثیر نیست.»

قبل از هر نوع پاسخی باید به این نکته اشاره کرد این روزها تصویر رامبد جوان در آیتم‌های کوتاه و پشت صحنه‌های شوخی و طنزِ شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. منابع موثق در سازمان صداوسیما هم از اراده رسانه‌ملی بر ادامه «خندوانه» خبر می‌دهند و هیچ منعی برای حضور رامبد جوان در برنامه‌های صداوسیما خصوصاً «خندوانه» نیست. به تعبیر تهیه‌کننده «خندوانه» هم قرار نبوده که این برنامه بازپخش شود.

رامبد جوان به همه این شایعات پایان داد  گفت: این شایعات بی‌اساس و بی‌مبنا هستند و این مطالب مهاجرت و ساخته نشدن «خندوانه» هفتم هم به دنبال موج‌سازی‌های عوام‌فریبی دیگر است. او تصریح کرد: چرا این فرض به وجود آمده که ما مهاجرت کردیم و دیگر هم «خندوانه» نمی‌سازیم؟

مجری و کارگردان این برنامه تلویزیونی درباره شروعِ «خندوانه» جدید،‌گفت: مقدمات کار و پیش‌تولید شروع شده و زمان شروع الان معلوم نیست. اما بعید می‌دانم بلافاصله بعد از محرم و صفر، «خندوانه» هفتم آغاز شود.

سیدعلی احمدی تهیه‌کننده «خندوانه» هم از شروع پیش‌تولید قسمت هفتم این برنامه خبر داده و گفته است: «رامبد جوان فقط برای زمان مشخصی به کانادا سفر کرده و به زودی به ایران برمی‌گردد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان