آخرین اخبار

18. آذر 1393 - 23:14   |   کد مطلب: 16987
اقشار مختلف مردم توسرکان از اتفاقات اخیر در برخی دانشگاه های کشور ابراز نارضایتی کردند و خواستار برخورد جدی و قاطع مسئولان با عوامل به وجود آورنده این گونه جریانات و تحرکات مذبوحانه شدند.

به گزارش خبرنگار رودآور، روز گذشته در حالی روز دانشجو با جولان سخنرانی های فتنه گران در دانشگاه های کشور برگزار شد که اجازه سخنرانی به دلسوزان نظام داده نشد و حق مسلم آنان را سرکوب کردند.

   سخنرانی فتنه گران  در حالی در برخی دانشگاه ها رقم خورد که عده هرهری مسلک که هر جا باد بوزد آن ها نیز به آن سمت می روند دست در دست فتنه گران و همسو با معاندان نظام در داخل و خارج کشور ماهیت اصلی روز دانشجو که استکبارستیزی و مبارزه با امپریالسم است را نادیده گرفتند.
فتنه گران با کج خیالی به جایی نمی رسند/ملت بیدار است
در این خصوص خانم الوندی یک شهروند تویسرکانی در گفت و گو با خبرنگار رودآور، اظهارکرد: جالب است در حالیکه اصل و ماهیت 16 آذر استکبارستیزی است و به دلیل شهادت سه دانشجوی مبارز که سنبل استبداد و استکبار ستیزی بودند، این روز به نام روز دانشجو نامگذاری شده است، حال عده ای کج خیال به آن سه دانشجوی شهید برچسب های نامربوط می زنند!
وی با بیان اینکه متأسفانه آن طور که باید و شاید اصل این روز مهم در تاریخ کشورمان در جامعه تبیین شده است، می افزاید:  روز دانشجو یعنی روز مبارزه با امپریالیسم، یعنی روز مبارزه با آمریکای جنایتکار، حال چه شده عده ای از اصل نظام دور شدند و با تحریف واقعیت حقیقت را انقلاب را گم کرده اند.
خانم الوندی ادامه می دهد: با وجود آنکه کشورهای مستکبر به ویژه آمریکا از مواضع ضد اسلامی و ضد ایرانی خود عقب نشنی نکرده اند و هر روز فتنه ای جدید به راه می اندازند، عده ای حرف از ارتباط با جهان میزند، آیا این فکر یک آدم عاقل و بالغ است که تصور می کنند جهان تنها و تنها در آمریکا و اسرائیل خلاصه شده است.
وی خواستار برخورد قاطع مسئولان با این دست آشوبگران شد و گفت ما تا جان در بدن داریم از اسلام، قرآن، نظام و ولایت حمایت می کنیم چرا که وظیفه ای جز این بر گردن ما نیست.
فتنه گران بدانند 9 دی ها هنوز بیدارند
آقای کزازی یک دانشجوی تویسرکانی نیز گفت: این که عده ای از دانشجو تنها اسمش را یدک می کشند چه فایده دارد، دانشجو باید آگاه باشد و هوشیار ، دانشجوی غرب زده به درد مردم نمی خورد البته همه به خوبی می دانند اینان دانشجو نماهایی هستند که به تحریک فتنه گران و با عدم بصیرت با آنان همسو شدند.
وی ادامه داد: دانشجوی بیدار به خوبی می داند که گرداندگان این قبیل مراسم ها همان کسانی بودند که در سال 88 عکس امام را پاره کرده و خیمه‌های امام حسین(ع) را به آتش کشیدند و در روز عاشورا با سوت و کف زدن در مراسم عزای امام حسین(ع) به جشن پایکوبی پرداختند و مردم حرکت مذبوحانه آنان را فراموش نکرده و نخواهند کرد.
آقای کزازی افزود: فتنه گران به خوبی می دانند  قدرت های پوشالی بزگتر از این ها هم نتوانسته قیام عاشورا را محو و یا تحریف کنند چرا که عاشورائیان هنوز زنده اند و ملت نیز با فرهنگ غنی حسینی بیدار است و آماده آفریدن حماسه هایی بزرگتر از 9 دی هستند.
 آب که سر بالا برود- قورباغه ابوعطا می خواند
خانم سلیمانی یک دانش آموز نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور به خنده ای معنا دار ابراز کرد: باید بگویم آب که سر بالا برود- قورباغه ابوعطا می خواند، وقتی که عده ای با هر بهانه ای به دنبال تطهیر فتنه گران هستند و حرف از رفع حصر می زنند، خوب معلوم است که عده ای فریب خورده و غرب زده گستاخ شده و به خود اجازه هر توهینی می دهند.

فتنه گران مراقب باشند زیر پای ملت له نشوند

آقای کولیوند یک ورزشکار تویسرکانی نیز با تأکید بر اینکه فتنه گران با این قبیل آشوبگری ها به جایی نمی رسند و در بین مردم جایگاهی ندارند، افزود: فتنه گران و حامیان فتنه باید از حماسه 9 دی درس عبرت بگیرند چرا که اگر رأفت نظام نبود آن ها زیر پای مردم له می‌شدند.

وی بیان کرد: بی شک همه اقشار جامعه خواستار برخورد قاطع با عاملان به وجود آورنده این دست جریانات هستند.

خواص بی بصیرت همچنان در خوابند

یک فروشنده تویسرکانی نیز عنوان کرد: آیا آن دست افرادی که خود را جز خواص می دانند بازهم در برابر این همه توهین آشکار سکوت می کنند؟! و یا همچنان می خواهند با بی بصیرتی در خواب و غفلت به سر برند.

فتنه گران لیاقت رأفت نظام را ندارند

خانم سوری یک معلم تویسرکانی نیز بیان کرد: نمی دانم چرا با این  تحرکات مذبوحانه فتنه گران برخورد قاطعی صورت نمی گیرد، مگر نه این است که در سال 88 به بهانه های واهی با آبروی نظام بازی کردند، آنان لیاقت مهربانی و رأفت نظام را ندارند.

عده ای کورکورانه آب به آسیاب دشمن می ریزند

رحمتی یک کارمند بازنشسته تویسرکانی نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور اظهار کرد: چگونه مسئولان امر اجازه سخنرانی به عده ای را می دهند که روزی حامیان سران فتنه بودند و امروز کورکورانه و با تصورات واهی باز آب به آسیاب دشمنان اسلام و انقلاب می ریزند.

وی خواستار بررسی و ریشه یابی این قبیل تحرکات مذبوحانه شد.

حرف های حامیان فتنه، حر ف های ملت نیست

خانم حسینی بانویی خانه دار است، او نیز ابراز کرد: شوهر من بازنشسته است و ما صاحب 4 فرزند هستیم، یکی دانشجو است، یکی معلم  و دو تای دیگر از فرزندانم دارای شغل آزاد هستند، این را گفتم که بگویم حرف های حامیان فتنه نه حرف من است، نه شوهر و نه فرزندانم و نه حرف دوستان و آشنایان ما.

وی با تأکید بر اینکه در حقیقت حرف های حامیان فتنه حرف های ملت نیست، افزود: امید است به زودی این منحرفان به خود بیایند و همگام با ملت در راه اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم بردارند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان