آخرین اخبار

6. دى 1394 - 0:49   |   کد مطلب: 17162
روایت حضور تویسرکانی ها در راهپیمایی دی ماه سال 88 علیه فتنه گران، روایت عشق و دلداگی به اسلام، قرآن، اهل بیت و ولایت بود، روایتی که در قاب عکس ها و خاطره ها نمی گنجد.
به گزارش خبرنگار رودآور، دی خرداد ماه سال 88 به بهانه تقلب در انتخابات طلحه ها و زبیرها آمدند و جمل سبزی به راه انداختند و پیش قراولان جبهه باطل علیه حق شدند تا با کودتایی به رهبری حامیان غربیشان به ویژه آمریکا و انگلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را براندازند، اما این کج اندیشان و کج خیالان ولایت و ملت معتد ایران اسلامی را ندیده بودند.

در این میان ندای رهبر معظم انقلاب که از سال ها قبل درباره این گونه مسائل هشدار داده بودند، به گوش می رسید"این عمار"، و این عمارها بودند که به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و حماسه 9دی را با راهپیمایی عظیمی خلق کردند و هر فردی به طریقی عشق و دلدادگی خود به اسلام و انقلاب را به زیبایی نشان داد.شاعران در وصف این حماسه عظیم شعر سرودند، مستندسازان و فلیم سازان به میدان آمدند، کمپین های حمایت از رهبری برای دفاع از مظلومیت اسلام و انقلاب تشکیل شد تا شاید خواص بی بصیرت به خود آیند و ابراز پشیمانی کنند و اینک دی ماه 94 و در آستانه حماسه عظیم 9دی 88 هستیم به همین مناسبت به میان مردم ولایتمدار تویسرکان رفتیم تا سهم آنان را در آن راهپیمایی بزرگ و خاطرات به یادماندنیشان بازخوانی شود.

دشمن به غلط، غائله ای برپا کرد
وین بی خردی به روز عاشورا کرد
نازم به شهیدی که پس از صدها سال
یکبار دگر یزیدیان رسوا کرد

 

به گزارش رودآور، در ان روزها ملت در مقابل فتنه گران و آنان که در برابر فتنه سکوت کرده بودند تاب تحمل نداشتند و در دی ماه 88 و به ویژه در راهپیمایی حماسه انگیز 9 دی آن سال به خیابان ها آمدند و توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند.

آن روزها تویسرکانی ها نیز همگام با دیگر مردم سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی ها علیه فتنه و فتنه گران حضور داشتند.

آمده بودند تا بگویند که هستند و با مسلم زمان بیعت کنند، آمده بودند که با شوری حسینی در کربلای ایران، عاشورایی دیگر تکرار نشود، عده ای کفن پوش بودند، عده بر سر و سینه می زدند، برخی دیگر تصاویر امام و رهبری در دستانش بود، اشک ها در غربت ولایت جاری بود و ...

همان گونه که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند فتنه گران هم نتواستند

خانم الوندی در باره آن روز خاطر انگیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، می گوید: من و خانواده ام در آن راهپیمایی عظیم و بی سابقه در تویسرکان شرکت کردیم تا به تزویرگران، ریاکاران و منافقین بگوییم آنان نیز به مانند آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی افزود: ما در آن روز در پیشگاه خدا و امام راحل و ارواح پاک شهدا با ولی فقیه خود حضرت آیت الله خامنه ای بیعتی دوباره بستیم تا کسی جرأت دست درازی به کشورمان را نداشته باشد.

جهالت و نادانی در سکوت خواص موج می زد

آقای نانکلی یکی دیگر از شهروندان تویسرکانی در باره حماسه ملت در 9دی 88  ابراز کرد: هر کسی که می شناختم برای حمایت از نظام پیش قدم شدیم تا به خواص پا پس کشیده بگوییم اگر شما امام و شهدا و رهبری را فراموش کرده اید ما هستیم.

وی عنوان کرد:ثابت قدم آمدیم و به آنانی که در برابر این همه ظلم به ملت سکوت کردند ثابت کردیم تفاوتی ندارد آنان نظر دهند یا ندهند مهم آن است که ملت با یکدیگر  در حمایت از نظام متحد است.

این شهروند تویسرکانی ابراز کرد: در حقیقت سکوت برخی خواص نشانه جهالت آنان بود که حق را نادیده گرفتند.

 

ملت با امضاء طومار، طومار فتنه گران را درهم پیچیدند

آقای صادقی کارمند بازنشته نیز در گفت و گویی ابراز کرد: خوب در خاطرم هست که در راهپیمایی سال 88 علیه فتنه گران در حمایت از رهبری به مانند شهرهای دیگر طوماری امضاء کردیم تا طومار فتنه گران را ببندیم.

وی افزود: گرچه ما طومار فتنه گران را خوب بستیم تا دیگر جرأت دست اندازی به ارزش های اسلامی و انقلابی یمان نداشته باشند، ولی نباید از این حقیقت غافل شویم که در طول تاریخ منافق همیشه وجود داشته و وجود دارد و ما تنها در سایه الطاف خدا، اسلام، قرآن، امامت و ولایت است که می توانیم منافقین را شناخته و در مقابلشان ایستادگی کنیم.

زخمی که فتنه گران بر دل ملت گذاشتند، جز با مجازات التیام نمی بیند

آقای عربی نیز به خبرنگار رودآور گفت: قلب ملت وقتی دیدند فتنه گران در روز عزای حسینی به جشن و پایکوبی پرداختند به درد آمد، دردی که هنوز هم در سینه ملت سنگینی می کند و جز با مجازات فتنه گران آرام نمی شود.

وی خواستار به سرانجام رسیدن محاکمه فتنه گران شد و عنوان کرد: در اینکه باید سران فتنه مجازات شوند شکی نیست و مسئولان بدانند ما منتظر هستیم تا حکم مجازات آنان به زودی اعلام و اجرا شود.

ملت ما کوفی مسلک نبودند و این اصل انقلاب است

آقای زنگنه دانشجوی تویسرکانی نیز گفت: من در زمان انقلاب و جنگ نبودم، ولی معنی ولایت فقیه را به خوبی درک می کنم، چرا که می دانم و نمی خواهم که آیندگان از ما نیز به مانند اهالی کوفه یاد کنند، کوفیانی که ولی خود را تنها گذاشتند.

وی افزود: غیرت ما، اعتقاد و ایمان ما اجازه نمی دهد که کوفی مسلک باشیم و ملت در آن روزها با بصیرت تمام کوفی مسلک نبود.

آقای زنگنه عنوان کرد: اینکه عده اندکی به دنبال تطهیر فتنه گران هستند معنا ندارد، آنان می خواهند به بهانه های مختلف از تریبون نظام استفاده کنند و به دروغ هایشان ادامه دهند.

این دانشجوی تویسرکانی تصریح کرد: آنان هنوز بر توهمات خود ادامه می دهند و می گویند"۹ دی را یک سوء تفاهم می دانند"! باید گفت چه غلط ها. چه تصور کرده اند، آیا نمی دانند گفته ها و عملکردشان از نظر ملت خیلی مضحکانه است.

آقای زنگنه با بیان اینکه حامیان فتنه گران یا خود را به سادگی زده‌اند یا بسیار ساده و بی‌بصیر هستند، افزود: باید حواسمان جمع باشد که عاملان فتنه هنوز هم هستند، گرچه اینان خوب می دانند، مملکتی که ولایت دارد و مردم با ولایت میثاق بسته‌اند هیچگاه سست نمی شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان