آخرین اخبار

10. بهمن 1393 - 14:48   |   کد مطلب: 17415
رییس مجلس به همراه وزرای نیرو و ورزش و هیئت همراه، سفر یک روزه ای به تویسرکان داشتند و این سفر حواشی خواندنی بسیاری در پی داشت.

به گزارش خبرنگار رودآور، در سفر مسئولان ارشد کشوری به تویسرکان، عملیات مجتمع انتقال آب روستایی در این شهرستان با حضور وزیر نیرو آغاز شد و سد مخزنی تویسرکان توسط رییس مجلس به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

همچنین این مقامات به همراه مجمع نمایندگان استان، استاندار و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در یادواره شهدای تویسرکان حضور یافتند و در پایان سفر، رییس مجلس به همراه هیئت همراه از مرقد مطهر حیقوق نبی(ع) در تویسرکان بازدید کرد.

و اما ...

* مردم روستای لامیان ساعت ها منتظر رسیدن وزیر نیرو بودند تا مجتمع آبرسانی این روستا کلنگ زنی شود، آنان با قربانی کردن گوسفند، دود کردن اسپند و سلام و صلوات استقبال گرمی از وزیر نیرو و نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی داشتند و برخی از اهالی بدشان نیامد از موقعیت استفاه کرده و با مسئولان روبوسی کنند.

* از آنجا که سد سرابی پس از گذشت 11 تا 12 سال به صورت رسمی به بهره برداری می رسید همه خبرنگاران به نوعی بی صبرانه منتظر بودند تا رییس مجلس از راه برسد و به همراه وزیر نیرو بالاخره سد را افتتاح کنند.

در  این بین برخی خبرنگاران پیش از رئیس مجلس ناخنکی به افتتاح سد زدند و خودشان یواشکی سد را افتتاح کردند.

* این ناخنک ها به برخی مسئولان هم سرایت کرد به گونه ای که عزالدین مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان هم یواشکی پرده را کمی رونمایی کرد و در پاسخ به سوال خبرنگار رودآور، مبنی بر چرایی این اقدام با لبخند گفت: می خواستم مطمئن شوم چیزی پاک نشده باشد!

* به نظر می رسید بعد از این ناخنک ها بود که شخصی را برای جلوگیری از کنار زدن پرده افتتاح به کار گرفتند.

* و اما این چهره متفکر کسی نیست جز حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، وی از اینکه یکی از پروژه های آبی کشور به بهره برداری می رسد ابراز خرسندی کرد. 

* امروز بازار خبرنگاران هم داغ داغ بود، اما سردی هوا سبب شد آنان به محوطه ای که با گونی و لاستیک استتار شده و صندلی ها در آن چیده شده بود بیایند، هوا آنقدر سرد بود که بخار دهان به وضوح مشهود بود.

* سخنرانان یکی پس از دیگری در هوای سرد مشغول سخنرانی می شدند، تا اینکه نوبت به رییس مجلس رسید، لاریجانی به محض مستقر شدن در پشت تریبون گفت: "خیلی هوا سرد است، نمی دانم شما چطور تحمل می کنید" و سخنرانی خود را در اندک زمانی به پایان رساند.

* همزمان با افتتاح رسمی سد وزیر ورزش کمی آن طرف تر البته بیشتر از کمی، به همراه رییس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از بخش های مختلف ورزشی تویسرکان بازدید کردند.

** شما خوانندگان محترم می توانید تصاویر ویژه این سفر را اینجا ببینید"حاشیه نگاری از حضور رییس مجلس و دو وزیر در تویسرکان"

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان