آخرین اخبار

13. اسفند 1393 - 15:13   |   کد مطلب: 17640
مردم شهرستان تویسرکان درباره عملکرد نماینده خودشان در مجلس شورای اسلامی نظرات متفاوتی داشتند که امید است برای خوانندگان رودآور جذاب باشد.
به گزارش خبرنگار رودآور، سایت خبری تحلیلی رودآور سعی بر این دارد تا به دور از هرگونه جانبداری، تنها نظرات اقشار مختلف مردم چه روستایی و چه شهری را درباره عملکرد نماینده مردم تویسرکان بیان کند و بیان نظرات موافق، خنثی و مخالف تنها نظر شخصی مردم تویسرکان است. IMG_2705آقای گلزار جوانی که در رشته علوم سیاسی درس می خواند درباره عملکرد نماینده شهر به خبرنگار ما گفت: عده ای عملکرد یک نماینده را در امور اجرایی می دانند ولی با توجه به رشته تحصیلی من باید گفت که نماینده یک شهر در حقیقت وظیفه قانونگذاری دارد و باید وظایف آن را در سطح کلان کشوری مورد بررسی قرار داد.
وی می افزاید: متأسفانه عده ای و گاها خود نماینده‌ها امور اجرایی را جزء وظایف نماینده مجلس می‌دانند در حالی که این وظایف بر عهده دستگاه های دولتی و قوه مجریه می‌باشد.
این دانشجوی علوم سیاسی ادامه می دهد: نماینده یک شهر تنها متعلق به آن شهر نیست بلکه در حیطه کاری خود متعلق به کل کشور است، گرچه ساماندهی مربوط به اموری از جمله احداث کارخانه ها، جاده ها و خیلی موارد دیگر را نمی تواند نفی کند ولی بیشتر نظارت و قانون گذاری یک نماینده مورد نظر است.
آقای گلزار همچنین ابراز کرد: یک نماینده مقامی ملی است و در حقیقت نمایندگان مجلس هر یک منتخب حوزه انتخابیه معینی هستند، اما نمایندگی‌ آنان عام و از سوی همه ملت ایران است؛ چون بر اساس قانون اساسی، نمایندگان به گونه‌ای سوگند یاد می‌کنند که به معنای نمایندگی از طرف همه مردم کشور است نه حوزه انتخابیه‌ای خاصو البته این به معنای نفی ارتباط نمایندگان با مردم حوزه انتخابیه خود نیست.
 IMG_2711آقای بختیاری کارمندی بازنشسته است، وی گفت: عملکرد نمایندگان دیگر را نفی نمی کنم، ولی باید بگویم که دکتر مفتح با توجه به جایگاه و شناختشان از مسائل در همان سه ماه اول کارهایی انجام دادند و اعتباراتی گرفتند که شاید یک نماینده در چهار سال انجام نداده بود.
او می افزاید: این روزها به وضوح همه شهروندان به خوبی مشاهده می کنند که دو بانده شدن جاده جوکار ـ تویسرکان و تویسرکان ـ کنگاور پیشرفت های خوبی داشته است و یا بیمارستان 96 تخته خوابی قائم نیز که پروژه تعطیل شده بود دوباره به چرخه جذب اعتبارات بازگشته است.
آقای بختیاری همچنین ادامه داد: دستگاه های خریداری شده پزشکی برای بیمارستان ولی عصر(عج) و افزایش پزشکان عمومی و در برخی موارد متخصص را هم جز کارهای انجام شده دکتر می دانم.
او می افزاید: دکتر مفتح تعامل خوبی با مسئولان کلان کشوری دارد و از این رو برای تخصیص و جذب اعتبارات مورد نیاز پروژه ها کارهای خوبی انجام داده است .
این کارمند بازنشسته ادامه می دهد: دکتر مفتح بارها از تربیون نماز جمعه عملکرد خودش را بیان کرده و کسی که کار کرده ترس از بیان عملکرد خود ندارد و این خود گویای همه موارد است. IMG_1567آقای قلخانی یک شهروند تویسرکانی است او می گوید: تاکنون دکتر مفتح کارهای خوبی انجام داده اند و قابل تقدیر است.
خانم حسنا هم گفت: نظری راجع به نماینده مان ندارم خنثای خنثی است البته منکر زحمات نماینده مان به ویژه در حوزه راه نیستم و اینکه شنیده ام با آوردن سونگراف خانم، بانوان تویسرکانی را خوشحال کرده است. IMG_2706
آقای پیرولی عباسی کشاورز روستای جیجانکو است که برای فروش محصول خود به شهر آمده نیز می گوید: دکتر مفتح به روستای ما آمده است و با اطلاعاتی که دارم عملکرد خوبی دارد، به طور مثال وضعیت جاده های تویسرکان از طرف حسین آباد به تویسرکان مناسبتر شده است.
خانم مریم؛ کارمند یکی از ادارت است، گرچه به خبرنگار ما گفت مسئله ای نیست نام اداره یشان ذکر شود ولی با توجه به بیطرفی این سایت خبری نام اداره بیان نمی شود، او گفت: کار دکتر مفتح بسیار عالی است اگر قدرش را بدانند، تاکنون اعتبارات خوبی گرفته است، مضاف بر اینکه شنخات کاملی از وظایف خود در راستای توسعه تویسرکان دارد و این نظر اکثر کارمندان این اداره است.
وی افزود: دکتر مفتح در حوزه کلان شهری در بخش سد سرابی و درمانی کارهای درخورتحسینی انجام داده است.
آقای هادی دیگر شهروند تویسرکانی است که شغل آزاد دارد می گوید: فعلا نظری راجع به نماینده مان نمی دهم، بلکه باید به طور مستقیم از طرف خود من محک بخورد تا بدانم چند مرده حلاج است. IMG_2710خانم نوری دانشجوی رشته الهیات است و در روستای کندر زندگی می کند، او هم گفت: زمانی که دکتر مفتح به روستا آمدند من نبودم تا ببینم چه طور با مردم برخورد دارد، ما منبع اطلاعاتی نداریم که بدانیم عملکردشان چگونه بوده است متأسفانه بنر یا بروشوری در بین روستائیان توزیع نشده و آنان در جریان عملکرد نماینده شهرستان نیستند.
او می افزاید: من به عنوان یک دانشجو انتظار دارم نماینده شهرم در دانشگاه های تویسرکان حضوری پررنگ تر داشته باشد تا درد و دل ما دانشجویان را از نزدیک شنیده و درک کنند. IMG_2708آقای احمدی هم می گوید: من نظر خاصی ندارم، فقط می توانم بگویم حداقل حضور دکتر مفتح در بین مردم در روستاها و مساجد شهر خوب بوده است. IMG_2712آراننده سرویس میدان فرشید ـ شهرک عین آباد است، او می گوید: به نظر می رسد کارهای که انجام داده است خوب بوده چرا که پیشرفت را در برخی بخش های شهرستان به عینه مشاهده می کنیم مانند همان رسیدگی به جاده های شهرستان.
آقای الوندی دیگر شهروند تویسرکانی نیز گفت: متأسفانه وقتی مسئولی درست کار می کند عده ای به قول تویسرکانی ها چشم دیدن عملکرد مثبت آن مسئول را ندارند و معلوم نیست چه نیتی پشت پرده های حرف های نابه جای خود دارند و آگاهانه یا ناآگاهانه و با بهره گیری از هوچی گری های تبلیغاتی سعی در تخریب آن مسئول دارند، این قضیه هم در مورد دکتر مفتح صدق می کند.
وی تصریح کرد: نماینده تویسرکان در مدت بیش از 18 ماهه فعالیت خود خدمات ارزشمندی به دور از هرگونه تنش ها و حاشیه ها انجام داده است.

انتهای پیام/آرشیو

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان