آخرین اخبار

1. مرداد 1394 - 15:51   |   کد مطلب: 18795
به دعوت مفتح و برای حل مشکلات ICT تویسرکان؛
فردا وزیر ارتباطات مهمان تویسرکانی ها می شود
فردا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دعوت مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی برای بررسی و حل مشکلات حوزه ICT به تویسرکان سفر می کند.

به گزارش خبرنگار رودآور، فردا «محمود واعظی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به دعوت مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی به تویسرکان سفر می کند از نزدیک با مشکلات حوزه مربوطه آشنا می شود.

واعظی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکانی ها خواهد بود و پس از آن در نشست شورای اداری شهرستان تویسرکان و جلسه شورای مدیران بخش ICTحضور می یابد.

حضور دز شهرستان نهاوند و در جلسه شورای اداری این شهرستان و نیز در جلسه شورای اداری همدان و افتتاح پروژه‌های ICT این استان برخی دیگر از برنامه های سفر دو روزه اعظی به استان همدان است.

گفته می شود سفر واعظی به تویسرکان در راستای بررسی مصوبات جلسه مرتضی براری معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که در دی ماه سال گذشته در تویسرکان برگزار شد خواهد بود.

در آن جلسه براری دستور ویژه وزیر برای حل مشکلات حوزه ارتباطات تویسرکان را اعلام کرده بود.

همچنین براری گفته بود: برنامه این است که در کمترین زمان نسل سوم ارتباطات در شهرستان تویسرکان راه اندازی شود و تا یک ماه آینده در تمام روستاها رومینگ همراه اول و ایرانسل نیز انجام و مشکلات ۱۴ روستای تویسرکان با عدم سیگنال رسانی مناسب تلفن همراه روبرو هستند بررسی و حل شود.

چگونگی در اختیار قرار دادن ارتباط مناسب تلفن ثابت و همراه برای شهروندان، سرویس اینترنت پر سرعت و همچنین استفاده از امکانات IT و ICT به ویژه در واحدهای تولیدی از جمله مواردی بود که در آن جلسه مطرح شده بود.
«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی رسیدگی و رفع مشکلات مرتبط با بیمه کارگزاران مخابرات، تعطیل یا نیمه تعطیل بودن 20 درصدی ICT روستاها، جایگزین کردن کابل زمینی به جای کابل هوایی برای جلوگیری از خسارت های ناشی از سرقت و یا پوسیدگی در برخی از مناطق روستایی و رفع عدم آنتن دهي تلفن همراه و توسعه شبکه اينترنتي تویسرکان را برخی از مشکلات پیش روی عرصه ارتباطات شهرستان می داند و با دعوت از وزیر به دنبال حل این مشکلات است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان