آخرین اخبار

1. شهريور 1394 - 14:07   |   کد مطلب: 19213
به دعوت مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، فردا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای پیگیری مطالبات مردم و بررسی مشکلات بهداشت و درمان به تویسرکان سفر می کند.

به گزاش خبرنگار رودآور، فردا دوم شهریور ماه به دعوت مفتح، هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تویسرکان سفر می کند.

بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان تویسرکان و بازدید از بیمارستان در حال احداث و نیز بیمارستان ولیعصر(عج) به عنوان تنها بیمارستان فعال شهرستان از برنامه های این سفراست.

به گزارش رودآور، توجه به مشکلات راه، بهداشت و درمان و پیگیری مطالبات مردم تویسرکان از اولویت های محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی است و حضور معاونان وزیر بهداشت از جمله «طاهر موهبتی» معاون حقوقی و پارلمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش های پزشکی و حال وزیر بهداشت و نیز مسئولان ذی ربط استانی در تویسرکان در راستای پیگیری حل این مشکلات مؤید این موضوع است.

فعال شدن عملیات اجرایی ساخت بیمارستان قائم، خریداری شدن در حدود 10 دستگاه پزشکی برای تنها بیمارستان تویسرکان، افتتاح اورژانس جدید بیمارستان وخرید آمبولانس برای بیمارستان ولیعصر(عج)،  حضور پزشکان متخصص و افزایش پزشکان عمومی برخی از اقداماتی است که در دو سال اخیر صورت گرفته است.

از جمله تجهیزات جدید خریداری شده می توان به میکروسکوپ چشم پزشکی، سونوگرافی داپلر، رادیولوژی دیجیتال و دستگاه اکوکاردیوگرافی و نیز دستگاه های دیالیز، الکتروشوک، مونیتورینگ فول پارامتر، کوتر اتاق عمل و پمپ انفوریون هستند.

«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان سابق بر این در گفت و گو با خبرنگار رودآور با اشاره به شکایات و گله های فراوان مردم تویسرکان از وضعیت بهداشت و کمبود امکانات، تجهیزات و پزشکان متخصص، گفته بود: وضعیت بهداشت و درمان تویسرکان نیازمند توجه اورژانسی است.
وی تأکید دارد که با دستوری که از وزیر گرفته است احداث بیمارستان قائم در سال 95 به اتمام برسد و در این راستا با دعوت از مسئولان کشوری ذی ربط به دنبال جذب و تخصیص اعتبارات لازم است.

پیگیری های مسئولان شهرستان تویسرکان در راستای مجهز کردن این بیمارستان همچنان ادامه دارد، با این وجود و یکی دو تا نبودن مشکلات بسیار حوزه بهداشت و درمان تویسرکان، مردم خواستار ارتقاء بیشتر تنها بیمارستان تویسرکان و نیز تکمیل و اتمام پروژه در حال ساخت بیمارستان قائم تویسرکان هستند تا از رفت و آمدهای خود به شهرهای دیگر و هزینه های درمانی خود بکاهند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان