آخرین اخبار

14. شهريور 1394 - 8:49   |   کد مطلب: 19388
پایان بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان همدان؛
دو نمایش از تویسرکان و ملایر راهی جشنواره بین المللی تئاتر فجر کشور شدند
دو نمایش از شهرستان های تویسرکان و ملایر راهی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر کشور شدند.

به گزارش خبرنگار رودآور، بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان همدان به میزبانی شهرستان تویسرکان با معرفی گروه های نمایشی و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این جشنواره با نظر هیئت داوران نمایش نمایش "نده آ"  به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمي از ملایرو نمایش "بلوغ بشر در آشپزخانه تقدیر" به نویسندگی و کارگردانی سجاد طهماسبي از تویسرکان برتر و به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر کشور معرفی شدند.

محمد قاسمی نویسنده و کارگردان نمایش "نده آ" در گفت و گویی، اظهار کرد: جوایز اول کارگردانی، اول نویسندگی، اول بازیگری زن و اول موسیقی جشنواره را با همکاری دوستان توانسیم به دست آوریم.

به گزارش رودآور، کارگردانی دوم، نویسندگی دوم طراحی صحنه دوم بازیگری اولی مرد نیز به نمایش نمایش "بلوغ بشر در آشپزخانه تقدیر" از تویسرکان تعلق گرفت.

در این راستا «مهدی حاجی زین العابدینی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: دراین جشنواره 15 گروه در مرحله اول حضور داشتند که در مرحله بازبینی هشت گروه به مرحله جشنواره راه یافتند و در بیست و هفتمین جشنواره استان همدان در محل ساتلن فردوسی تویسرکان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار رودآور، نمایش "گفت و گو با باد" به نویسندگی اصغر خليلي و کارگردانی فروزان حسيني از ملایر، نمایش "خنجره ها" به نویسندگی مهدي پوررضائيان و کارگردانی حميد محبي از كبودرآهنگ، نمایش "پدرانه" به نویسندگی آرش عباسي  و کارگردانی فرهاد لباسي از همدان، نمایش "پروین" به نویسندگی اتابك مهراد و کارگردانی اتابك مهراد و مسعود رضي از شهرستان نهاوند، نمایش "حسب حالي ننوشتيم" به نویسندگی فرهاد ارشاد و فواد ابراهيميان و کاردگردانی فواد ابراهيميان، نمایش "نده آ"  به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمي از ملایر و نمایش "اين جا وضعيت غير طبيعيه" به نویسندگی و کارگردانی محمد مهدي كلهري از همدان، نمایش هایی بودند که در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان برای رقابت با یکدیگر بر روی صحنه رفتند.

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر همدان در قاب دوربین

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان