آخرین اخبار

21. شهريور 1394 - 12:33   |   کد مطلب: 19498
به مناسبت روز ملی سینما و با حضور مسئولان کشوری و استانی؛
جشن روز ملی سینما در تویسرکان برگزار شد+تصاویر
جشن روز ملی سینما با حضور مسئولان کشوری و استانی و مدیران انجمن سینمای جوانان و هنرمندان و فیلسازان نوجوان شهرستان های تویسرکان، ملایر، همدان و نهاوند به میزبانی تویسرکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رودآور، جشن روز ملی سینما با حضور مسئولان کشوری و استانی و به ویژه نوجوانان علاقمند به فیلم سازی به میزبانی انجمن سینمای جوانان تویسرکان و با نمایش فیلم های دوره المپیاد فیلم سازی نوجوانان سراسر استان با حضور علاقمندان و عاشقان سینما در تویسرکان برگزار شد.

در این مراسم سهیلا عسگری مدیر روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، حبیب‌الله حیدری،مدیر انجمن سینمای جوانان استان همدان و هنرمندان و فیلسازان نوجوان شهرستان های تویسرکان، ملایر، همدان و نهاوند حضور داشتند.

«امید وفایی» در حاشیه  این مراسم و در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: این مراسم برای گرامیداشت صدو پانزدهمین روز ملی سینمای ایران است.

وی اظهار کرد: در این جشن فیلم های کوتاهیهنرمندان المپیاد فیلم سازی نوجوانان استان همدان از شهرستان های تویسرکان، همدان، نهاوند و ملایر به روی پرده رفت.

مدیر انجمن سینمای جوانان دفتر تویسرکان افزود: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام شهر سرکان، بازدید از آرامگاه شاعر عارف میررضی الدین آرتیمانی از دیگر برنامه های جانبی این مراسم است.

وفایی عنوان کرد: در این مراسم 6 فیلم از تویسرکان، هشت فیلم از نهاوند، 11 فیلم از ملایر و منختخبی از 27 فیلم از همدان که برای  جشن روز ملی سینما در تویسرکان ارسال و پخش شد.

مدیر انجمن سینمای جوانان دفتر تویسرکان تصریح کرد: از این تعداد چهار اثر، "ناتمام" به کارگردانی زهرا حقیقت، "من و تلویزیون" به کارگردانی هدیه عبدالمالکی، "گاز اضافه خاموش" به کارگردانی معصومه بختیاری و "زمانی برای بودن" به کارگردانی راحیل چراغعلی در بخش مقدماتی جشنواره بین المللی فیلم نوجوانان در همدان حضور دارند.

وفایی یادآور شد: شهرستان تویسرکان هنرمندان مستعد بسیاری در زمینه هنر سینما دارد که نیاز با ایجاد یک وفضایی صمیمی تر به آن ها بها داده شود.

جشن روز ملی سینما در قاب تصویر

 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان