آخرین اخبار

22. شهريور 1394 - 9:57   |   کد مطلب: 19523
تیم گلبال تویسرکان با سه پیروزی متوالی و غلبه بر رقبای کرمانشاهی، همدانی و مازندارنی خود توانست قهرمان مسابقات چهارجانبه همدان شود.

به گزارش خبرنگار رودآور، در آستانه هفته دفاع مقدس و به مناسبت گرامیداشت این هفته، مسابقات چهارجانبه گلبال در همدان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که تیم هایی ازکرمانشاه، مازندران، همدان و تویسرکان حضور داشتند، عنوان قهرمانی به تیم گلبال تویسرکان رسید.

تیم گلبال شهرستان تویسرکان توانست با سه برد متوالی و با کسب 9 امتیاز مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.

همچنین تیم های گلبال همدان با کسب 6 امتیاز و مازندران با سه امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش رودآور، تیم گلبال شهرستان تویسرکان در اکثر مسابقات برون استانی به عنوان نماینده استان همدان حضور دارد.کارشناسان این رشته از تیم تویسرکان به عنوانی یکی از قدرتمندترین تیم های گلبال کشور یاد می کنند.

اسفند ماه سال 92 بود که تیم گلبال تویسرکان نایب قهرمان لیگ برتر کشور شد، در آن دوره از مسابقات تیم تویسرکان که به نمایندگی از استان همدان در مسابقات باشگاهی لیگ برتر حضور یافت، توانست نائب قهرمان شود.

در آبان سال گذشته نیز تیم با تجربه گلبال تویسرکان  در مسابقات چهار جانبه همدان  که با حضور تیم هایی از کرمانشاه، همدان، مرکزی و تویسرکان برگزار شد، توانست بر سکوی نخست بیاستد.

 گلبال را یک ورزش جذاب و دیدنی می شناسند که برای توانبخشی طراحی شده است، نابینایان و کم بینایان از علاقمندان اصلی آن هستند که تمایل بسیاری برای سرگرمی با توپ دارند.

 به گزارش رودآور، زمین این بازی در لحظه اول مانند زمین بازی بوتبال گل کوچک است اما بازیکنان آن با بستن چشم های خود طبق قوانین خاص تلاش می کنند توپ را کنترل کنند گفته می شود این ورزش در سال 1946 توسط هانز لورنزن از اتریش و سپ ریندل از آلمان طراحی شد هدف از آن بازپروری توان حرکتی و هوشیاری سربازان نابینایی بود که در جنگ جهانی دوم دچار مصدومیت های خاصی شده بودند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان