آخرین اخبار

5. مهر 1394 - 8:29   |   کد مطلب: 19563
گزارش مردمی: مکه را نجات دهید/ پایان شیشه عمر آل سعود
لزوم تغییر مدیریت حرمین شرفین/باید در رمی جمرات بر آل سعود سنگ زد
امروز جهان اسلامی باید در رمی جمرات حقیقی، شیطان حقیقی را یعنی آل سعود را سنگ بزنند و با استفاده از همه ظرفیت های خود کسانی را را که به دروغ خود را خادم الحرمین معرفی می کند برای همیشه رسوا کند.

به گزارش رودآور، لحظاتی پس از انتشار اخبار مربوط به فاجعه مصیبت‌بار کشته و زخمی شدن هزاران نفر از حجاج در سرزمین منا و وارد آمدن غم و اندوه در دل مسلمانان جهان هر فردی در هر جایی با محکومیت آل سعود و تأکید بر بی کفایتی آنان، خواستار تغییر مدیریت حرمین شرفین شدند.

در این میان مسئولان، خبرنگاران، بازاریان، دانش آموزان، دانشجویان و تمامی اقشار مختلف مردم تویسرکان نیز جنایات آل سعود و بی مسئولیتی آنان علیه حجاج را محکوم کردند.

آل سعود نوکری برای امریکا را می داند و بس

«حجت الاسلام مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور،با تسلیت به مناسبت به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنانمان در فاجعه روز گذشته در منا، گفت: این حادثه دردناک به دلیل بی تدبیری، مدیریت غلط و بی عرضه گی آل سعود رخ داد و در این حادثه غم انگیز تعداد بسیاری از مسلمانان جهان کشته و زخمی شدند.

وی با بیان اینکه امام راحل(ره) درباره جمعه خونین سال 66 فرمودند لکه ننگی بر دامان آل سعود است که با آب زمزم هم شسته نمی‌شود، اظهار کرد: هر روز که می گذرد کارنامه سیاه آل سعود سیاه تر و به نابودی خود نزدیتر می شود.

امام جمعه تویسرکان افزود: بی تدبیری و بی عرضه گی مسئولان عربستانی در این فاجعه موج می زند چرا که بستن مسیر حرکت حجاج برای عبور یک مسئول عربستانی و بعد از آن ایجاد فضای خفگی و ازدحام جمعیت و ایجاد آن حادثه، نشان دهنده همین بی کفایتی آل سعود است.

آل سعود یک قدم به نابودی خود نزدیکتر شد

«قاسم اشرفی» از خبرنگاران فعال تویسرکان و نماینده  صدا وسیما در این شهرستان نیز گفت: لعنت به رژیمی که شده نوکر کفار ، لعنت به خبیثی که شده حاکم جبار، آل سعود با این حادثه تلخ یک قدم به نابودی نزدیکتر شد.

باید در رمی جمرات بر آل سعود سنگ زد

«وحید الوندی» خبرنگار پر تلاش ایرنا نیز در گفت و گو رودآور گفت: امروز جهان اسلامی باید در رمی جمرات حقیقی، شیطان حقیقی را یعنی آل سعود را سنگ بزنند و با استفاده از همه ظرفیت های خود کسانی را را که به دروغ خود را خادم الحرمین معرفی می کند برای همیشه رسوا کند.

خاندان ذلیلی که روزی در کربلا راه را بستند و امروز در منا

«عربی» دیگر خبرنگار صدا و سیما در تویسرکان نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور عنوان کرد: امروز آل سعود به مانند نیاکان خبیثشان راه مسلمانان را بستند اما این بار نه در کربلا که در سرزمین خدا بستند و باید پاسخگوی افکار عمومی باشند.

آل سعود لیاقت خادمی حرمین شرفین را ندارد

«مسعود اکبری» مدیر جهاد کشاورزی تویسرکان نیز با تأکید بر بی کفایتی و سرسپردگی خاندان سعودی به استکبار و به ویژه امریکا و صهیونیست، گفت: این خاندان خبیث که تمام وقت خود را صرف حمله به مسلمانان یمن و پرورش ترویسم در منطقه می کند، لیاقت خادمی حرمین شرفین را ندارد.

وی افزود: با کمی دقت می توان مدیریت شیعه و سنی را در اربعین سال گذشته با حضور بیش از 20 میلیون زائر در کربلا مشاهده کرده، اما آل سعود وهبی توان مدیریت نزدیک به دو میلیون حاجی را ندارند و مدعایان دروغینی هستند که باید از مسئولیت خود خلع شوند.

آل سعود نوکری برای امریکا

«حکمتی» رئیس فنی و حخرفه ای تویسرکان نیز اظهار کرد: آل سعود نشان داد نوکر خوبی برای شیطان بزرگ امریکا است

«مرتضایی» رئیس اداره گاز تویسرکان نیز گفت:  یاری کنندگان تروریسم و قاتلان کودکان یمنی لیاقت خادم حرین شرفین بودن را ندارند.

«ده پهلوان» رئیس ثبت احوال تویسرکان عنوان کرد: آل سعود به عنوان خائنان حقیقی به مسلمانان لیقات پرده داری حرم خانه خدا را نداشته و ندارند.

آل سعود بی کفایترین حاکم

«افشار» رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان نیز بیان کرد: خون های ریخته شده حجاج اثبات کرد که آل سعود بی کفایت ترین حاکم جهان اسلام است.

«ترکاشوند» رئیس آبفای رویس تویسرکان نیز گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری بی تجربگی آل سعود این فاجعه برای جهان اسلام آفرید.

لزوم تغییر مدیریت حرمین شرفین

«دکتر حسینی» رئیس شبکه بهداشت تویسرکان نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور عنوان کرد: عدم تعهد و بی کفایتی در امر رفاه، آسایش و امنیت حجاج سبب فاجعه منا شد که به علت همین عدم توان آل سعود باید واگذاری خدمات و امنیت به سازمان سران اسلامی و مجمع اسلامی هرچه زودتر صورت گیرد.

مسلمانان هرچه سریعتر تکلیف خادمی حرمین شریفت را روشن کنند

«محمدمعصومی» فرمانده انتظامی تویسرکان نیز در گفت و گو با خبرنکار رودآور، گفت: آل سعود با عملکرد و رفتارهای غیرانسانی که در چندساله گذشته از خود نشان داده است و با کشتار مسلمانان و شیعه کشی و حمایت از گروه های تروریستی، لیاقت و شایستگی اداره خانه خدا را ندارند بنابریان می بایست مسلمانان جهان با پیگیری های خود تکلیف حفظ حرمت خانه خدادا را مشخص کنند.

خانم آینه وند یکی از شهروندان تویسرکانی نیز گفت: در این فاجعه چهره آل سعود بیشتر بر همگان روشن شد که چه دشمنی با مسلمانان دارند، چرا که آل سعود وهابی اند و در اصل مسلمان نیستند.

چهره یهودمنشانه آل سعود بیش از پیش نمایان شد

خانم طالبی نیز عنوان کرد: باردیگر آل سعود چهره یهود منشانه خود را با کشتار حاجیان بیت الله الحرام نشان داد و باید گفت "مرگ بر آل سعود".

خانم ترکاشوند دیگر همشهری تویسرکانی نیز بیان کرد: این فاجعه پایانی برای شیشه آل سعود است.

خانم اسماعلی از معلمان تویسرکان نیز گفت: دین اسلام  ناب محمدی توصیه دارد که هرگز سرپرستی و ولایت اسلام سکولار را نپذیرید چرا که در دنیا و آحرت شما را گرفتار خواهد کرد و این مصداق واقعی آل سعود است.

و جملات بسیار دیگرا از اقشار مختلف مردم تویسرکان:

* بی کفایتی آل سعود شباهت زیادی به گروه داعش دارد، کار داعش مسلمان کشی است و کار آل سعود و زائر کشی  و کار هر دوی این ها بی جواب نخواهند ماند.

* تسلیت به تمامن حاجیانی که پارچه نوشت خیرمقدم آنان سیاه شد.

* نفرین بر دولت بی کفایت آل سعود.

* با این فاجعه علاوه بر بی کفایتی آل سعود،  کینه توزی آل وهابیت با مسملنان آشکارتر شد.

* این فاجعه را باید یک رخداد عمدی تلقی کرد و هدف آل سعود کشتار مسلمان و تهمت به برخی کشورها است.

* چرا وهابنت برنامه ریزی بزرگترین اجتماع مسلمان را باید عهده دار باشد.

* تبریک به حاجیانی که با لباس احرام و رهایی از بند این دنیا خالصانه به سوی معبود شتافتند و تسلیت به خانواده های زائرانی که برای همیشه چشم انتظار حاجیانشان ماندند.

* بی مسئولیتی آل سعود بر ما که مشخص بود ولی بر دنیا هم آشکارتر شد و خوشا به حال حاجیانی که بعد از عرفه امام حسین(ع) با زبان توبه و پاک رجعت کردند.

* آگاه باشیم حج سال آینده مراسم برائت از مشرکان با شکوه تر از هر سال برگزار شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان