آخرین اخبار

9. مهر 1394 - 6:26   |   کد مطلب: 19606
نزدیک است که وعده مقام معظم رهبری برای نابودی کامل اسرائیل در 25 سال آینده محقق شود و فلسطین توسط کودکان امروزش که صاحبان آینده سرزمینشان هستند از چنگال به خون آغشته صهیونیست آزاد شود.

به گزارش خبرنگار رودآور، امروز نهم مهر ماه سالروز شهادت "محمد الدوره" نوجوان 12 ساله فلسطینی است که در سال 2000 برای در امان ماندن از آتش دشمن صهیونسیتی و غاصبان سرزمینش در آغوش پدر مخفی می شود و اما با شلیک تک تیراندازهای اشتغالگران قدس شریف در آغوش پدر جان می سپارد و به شهادت می رسد، از این رو، نهم مهر ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن نوجوان فلسطینی و هزاران کودک و نوجوانان دیگر فلسطینی که مظلومانه زیر بارش آتش کینه دشمنان اسلام مانند گل پرپر شده و به شهادت می رسند به عنوان "روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطيني" نانمگذاری شده است.

روز نهم مهرماه روز دادخواهی و استکبارستیزی و همدری کودکان و نوجوانان جهان، از مستکبران عالم به ویژه رژیم کودک کش صهیونیست است.

سکوت سرد مجامع بین المللی در برابر کودک کشی صهیونیست

در حالی کودکان بی پناه فلسطین به جرم دفاع از سرزمین مادریشان مورد حمله وحشیانه و ددمنشانه نظامیان صهیونیستی قرار می گیرند، دستگیر و شکنجه می شوند و در نهایت به شهادت می رسند، که مدعیان دورغین حقوق بشر و مجامع بین الملیی در سکوت سردی به خواب رفته اند.

دشمن غاصب فلسطین در حقیقت به دنبال کودک کشی و نسل کشی است، چرا که خوب می داند این کودکان روزی در برابر آنان می ایستند و انتقام خون های به ناحق ریخته مادران، خواهران و پدران بی گناهشان را می گیرند و هر روز که می گذرد بر وحدت میان فلسطینیان افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار رودآور، به همین مناسبت «حجت الاسلام محمد محمود زاده» مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تویسرکان در جمع دانش آموزان تویسرکانی با گرامیداشت دهه ولایت و تبریک پیشاپیش عید غدیر، گفت: آل سعود ملعنون با بی کفایتی و بی تدبیری خود اعیاد مسلمان را به عزا تبدیل کرد.

وی در ادامه به روز نهم مهرماه سالروز شهیدان نوجوان فلسطینی "محمد الدوره" اشاره و اظهار کرد: استکبار جهانی و به ویژه امریکا با مجهز کردن رژیم غاصب اسرائیلی به کلاهک های هسته ای بیشمار و تجهیزات نظامی گسترده به دنبال خدشه وارد کردن بر وحدت فلسطینیان است.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تویسرکان افزود: در سال 2000 میلادی نوجوانی 12 ساله به نام "محمد الدوره" در میان سکوت مجامع بین الماللی و با اقدام وحشیانه نظامیان کودک کش اسرائیلی در آغوش پدر به شهادت می رسد.

حجت الاسلام محمودزاده تصریح کرد: غاصبان سرزمین فلسطین با کودک کشی به دنبال نابودی نسل آینده فلسطین هستند چرا که می خواهند مقاومت آن ها را با خدشه روبرو کنند و از ترویج اسلام که خط مقدم توسعه و نشر آن در فلسطین است جلوگیری کنند.

وی عنوان کرد: اسرائیل به فرموده امام خمینی(ره) غده سرانی جهان اسلام است و امید آنکه به یاری خدا وعده مقام معظم رهبری برای نابودی کامل اسرائیل در 25 سال آینده محقق شود و فلسطین توسط کودکان امروزش که صاحبان آینده سرزمینشان هستند از چنگال به خون آغشته صهیونیست آزاد شود.

همدردی دانش آموزان تویسرکانی با کودکان فلسطینی

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان