آخرین اخبار

9. مهر 1394 - 23:31   |   کد مطلب: 19621
همزمان با شب عید غدیرخم زنگ زورخانه سجادی تویسرکان به صدا درآمد

به گزارش خبرگار رودآور، شامگاه روز گذشته، مراسم جشن عید ولایت در زورخانه سجادی شهرستان تویسرکان با حضور مسئولان تویسرکانی در زورخانه سجادی تویسرکان برگزار شد.

* این مراسم که پس از تلاوت قرآن،  با ضرب مرشد محمدی آغاز شد و نوجوانان ورزش باستانی وارد گود شدند و شروع به حرکات ورزشی و میل بازی کردند.

*ورود یشکسوتان ورزش باستانی به گود نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود که با اشعار زیبایی در مدح امام علی (ع) حرکات ورزش را با وسایل زورخانه از جمله( میل، کباده ، تخته شنا حرکات ورزشی نمایشی خود را اجرا کردند.

* در این مراسم پیشکسوتانی چون فرحبخش، نوبخت و نانکلی و نوجوانان باستانی کار تجلیل شدند.

* علی جلبیلوند باستانی کار 19 ساله تویسرکانی که در حدود 15 سال در این رشته پهلوانی فعالیت دارد از علاقه خود به ورزش زورخانه ای به خبرنگار رودآور گفت: حرکات ورزشی در این رشته پهلوانی، سلامتی وشادابی بسیاری علاوه بر تقویت قوای جسمانی برای ورزشکار به ارمغان می آورد.

حسین خدابخشیدیگر باستانی کار 16 ساله تویسرکانی نیز در گفت و گویی عنوان کرد: ورزش زورخانه ای سبب ارتقاء تمرکز حواس ورزشکار می وشد که برای پیشبرد اهداف تحصیلی آن ورزشکار بسیار مؤثر است.

وی تصریح کرد: ورزش سبب تقویت سلامتی جسمانی و روحی  ما می شود و نوجوانان و جوانان با انجام فعالیت های ورزشی می توانند هیجانان خود را تخلیه کنند.
 

 

 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان