آخرین اخبار

12. مهر 1394 - 11:03   |   کد مطلب: 19657
از خانم پرستار پرسیدم چه ساعت دکتر مراجعه می کند و گفت: ساعت 10 صبح ، ساعت 10 مادر پیرم راآوردم وگفته شد 11 می آید پرسیدم دکتر پس کجاست با توجه به اطلاعیه ای که پشت شیشه زده شده بود ساعات حضور پزشکان را هشت الی 12 صبح نوشته شده بود.

به گزارش خبرنگار رودآور، ساعت هشت صبح به کیوسک کلینیک مراجعه و دفترچه  را برای نوبت دادم ومادرم به خاطر درد پا از اورتوپد دکتر محمدی نوبت گرفتم  که در فیش مبلغ سه هزار و 400 تومان داد و کارت  دادم گفت نداریم حالا چرا کلینیک با این عظمت کارت خوان ندارد و از هر بیمار مبلغ نقدی سه هزار و 500 تومان می گرفت وبقیه آن برگشت داده نمی شد .

از خانم پرستار پرسیدم چه ساعت  دکتر مراجعه می کند و گفت: ساعت 10 صبح ، ساعت 10 مادر پیرم  راآوردم وگفته شد 11 می آید پرسیدم دکتر پس کجاست با توجه به اطلاعیه ای که پشت شیشه زده شده بود ساعات حضور پزشکان را هشت الی 12 صبح نوشته شده بود.

اما ازده ها اتاق که سردرب آنها متخصص( قلب ، گوش وحلق وبینی ، عفونی ، داخلی 1و2، زنان وزایمان ، ارتوپد، مغز واعصاب ، چشم ، اعصاب وروان ، و... ) نوشته شده بود و خالی از پزشک ودرب چند تا بسته بود همه  صندلی ها بیمار نشسته بود وعده ای هم سرپا در کنار ایستاده بودند و عده ای هم در بیرون کنار دیوار نشسته بودند به امیداینکه دکترای کلینیک بیایند اما خبری نبود بین ساعت 10 تا11،  سه پزشک آمدند.

اکثر مراجعان از ساعت هفت بروی صندلی نشسته و تعدادی از نوزدان هم دردامان مادرانشان به خواب رفته بودند.

با مرکز بهداشت شهرستان تماس گرفتم و خواستم با رئیس شبه دکتر حسین زاده صحبت کنم گفت نیستند بامعاون هم نشد گفتند نی،ست با حراست صحبت کنم آن هم نبود ومنشی حراست گفت  بفرما چه کارداری مسائل رابه اوگفتم که اقدامی انجام دهد حتی از اوخواستم به بیمارستان مراجعه کند و این صحنه ه اببیند . گفت تلفنی صحبت می کنم .

از سرپرست کلینیک پرسیدم دکتر احمدی چه وقت می آید، حال دیگر ساعت 11و 15 دقیقه شده بود به بخش بیمارستان مراجعه کردم  و از دربان پرسیدم  دکتر احمدی بخش است گفت نمی دانم نیامده اما از طرف پارکینگ واردمی شود، برو شاید اتاق عمل باشد به آنجا مراجعه و پرستاری درب رابازکرد و پرسیدم  و گفت نیامده، برو بخش جراحی رفتم و پرستارایستگاه گفت پنج دقیقه ای است که آمده ساعت 45/11 دقیقه به کلینیک مراجعه بازگشتم گفتم خدایا در سال یکبار من مراجعه می کنم خدا به داد کسانی که هفته ای چندبار مراجعه می کنند.

بالاخره ساعت 13 بعد ازظهر پس از پذیرش، در اتاق دکتر پنج مریض هست زن ومرد وکسی درب اتاق نیست تا تک تک بیماران را برای ویزیت دکتر ببیند و هر بیمار پنج دقیقه بیشتر ویزیت نمی شدو زود نسخه نوشته می شد  واز اتاق خارج می شد.

با چند نفر از بیماران به گفت گو نشستم آقای بیات گفت چند روز است که فرزندم دچار تب شدید است و هنوز خوب نشده، دوباره از ساعت هشت مراجعه و هنوزهم که ساعت 11 است ویزیت نشده ام .حتی همان لحظه با نماینده صداو سیما گرفتم تا به کلینیک مراجعه و پاسخ تلفن را نداد.

جوانی در کنار پدر پیر نشسته بود از اوسئوال کردم از چه ساعتی به کیلینیک  مراجعه کرده است، گفت ازساعت هشت صبح و الان که یازده صبح پدرم که با بیماری معده دردش به هم می پیچید و کسی نیست که به داد ما برسد و با پدرم درد می سازد .

آقای امیری که همسرش را برای ویزیت پزشک زنان و زایمان مراجعه به همراه آورده بود، همان مطالب  بیماران دیگر را گفت و از مشکلات کلینیک صحبت می کرد واز خداوند می خواست که بیمارنشود تا به کلینیک مراجعه کند.

 حال از مسئولان خواهشمندیم به وضعیت کلینیک رسیدگی کنند و ساعاتی که پزشکان باید بیماران را پویزیت کنند دقت و نظارت بیشتری داشته باشند و کارت خوان ورود و خروج در کلینیک نصب تا اینقدر وقت بیماران شهرمان تلف نشود .

سرکشی مسئولان بهداشت استان و شهرستان به ویژه نماینده شهرمان و فرماندار  به صورت حضوری و یا تلفنی به بخش و صحبت با پزشکان در ساعاتی که بایستی در کلینیک حضور داشته باشند .

امید آنکه مسئولان به واقع گوش به زنگ این قبیل اطلاع رسانی های مردمی باشند./هادی حسنوند

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان