آخرین اخبار

12. مهر 1394 - 22:11   |   کد مطلب: 19663
در حالی مراسم تودیع رئیس دانشگاه پیام نور تویسرکان در هفته جاری برگزار خواهد شد که گفته می شود، قانون گریزی برخی کارمندان این دانشگاه سبب استعفای اجباری ترکاشوند شده است، رئیس دانشگاهی که سال گذشته نیز توسط برخی از همین کارمندان تهدید به اسیدپاشی و جاسازی مواد مخدر در خودروی شخصی شده بود.

به گزارش خبرنگار رودآور، به گفته یک منبع آگاه سه شنبه هفته جاری مراسم تودیع ترکاشوند رئیس دانشگاه پیام نور تویسرکان در حالی انجام خواهد شد که شنیده شده وی به دلایلی روشن مجبور به استعفا شده است.

این منبع آگاه در این باره در گفت و گو با خبرنگار رودآور مهمترین مشکل دانشگاه پیام نور تویسرکان را حضور برخی کارمندانی دانست که پایبند به به اجرای مقررات قانونی و اداری نیستند و ریاست دانشگاه که در راستای انجام وظیفه خود و تعهد به دانشجویان و اساتید، در قبال این کارشکنی ها، خود را ملزم و مؤظف به اجرای وظایف محوله در شرع و قانون می دانست اقداماتی انجام داده بود.

وی اظهار کرد: به همین دلیل ترکاشوند برای پاسخگویی به دانشجویان و اساتید و توسعه دانشگاه اقداماتی برای جلوگیری از کارشکنی های کارمندان قانون گریز کرد و و آنان نیز متأسفانه از راه هایی که نباید و شایسته نبود وارد شدند.

این منبع آگاه افزود: باید گفت تأکید رئیس دانشگاه پیام نور بر اجرای صحیح قانون و کوتاه نیامدن در برابر این قانون گریزان در طول خدمت وی به طور کامل روشن است اما گویا نه تنها آن کارمندان از اقدامات غیر اصولی خود دست برنداشته و به نوعی با آبروی شهرستان بازی کردند بلکه شکایتی هم در این زمینه داشته اند.

وی تصریح کرد: این اقدامات زمینه ساز اجرایی شدن تصمیمی از سوی رئیس دانشگاه مبنی بر استعفا از سمت خود شد و همان طور که شاهد خواهیم بود روز سه شنبه مراسم تودیع ترکاشوند انجام می شود.

این منبع آگاه عنوان کرد: در آن روز «پیام بصیری» تا انتخاب رئیس جدید دانشگاه به عنوان مسئول امور جاری دانشگاه منصوب می شود.

به گزارش رودآور در آذر ماه سال گذشته،خبری با عنوان تهدید ریاست دانشگاه پیام نور تویسرکان در سایت خبری رودآور منتشر شد که در آن آمده بود: ریاست دانشگاه پیام نور تویسرکان به اسیدپاشی و جاسازی مواد مخدر در خودروی شخصی وی توسط تعدادی از کارکنان مسأله دار این مرکز دانشگاهی تهدید شده است، گفته شده بود این کارکنان مسئله دار دارای پرونده های سنگین در حراست دانشگاه و نهاد های دیگر تویسرکان هستند.

حال اینجا این سوال مطرح است که چگونه افرادی قانون گریز با اقداماتی از قبیل آنچه ذکر شد به خود اجازه دخالت در امور تغییر ریاست دانشگاه را می دهند و وی را مجبور به استعفا می کنند، زمزمه هایی به گوش می رسد که دانشجویان و اساتید به جد دنبال بازپس گیری استعفای ترکاشوند هستند تا وی بتواند در مقابل این کارمندان بایستد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان