آخرین اخبار

18. مهر 1394 - 8:22   |   کد مطلب: 19740
در یکی از روزنامه های صبح امروز خبر شهادت سردار شهید همدانی با تیتر درشت "سرتیپ همدانی در سوریه کشته شد" آمده است، که واکنش های بسیاری در شبکه های مجازی علیه آن به راه افتاده و مردم به این یاوه سرایان گفتند: بمیرید از عصبانیت بمیرید.

به گزارش خبرنگار رودآور، روز گذشته خبر شهادت سردار همدانی که در حین انجام ماموریت‌های مستشاری عصر روز پنجشنبه هفته گذشته در حین انجام ماموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید، ایران اسلامی را در غم و اندوه فرو برد و رادیو و تلویزیون و شبکه های اجتماعی بسیاری در داخل و خارج کشور به این موضوع پرداختند.

حتی بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی عکس پروفایل گروه ای خود را با تصاویری از سردار شهید همدانی تعوضی کردند که می توانید آن را در اینجا مشاهده کنید.تعویض عکس پروفایل شبکه های اجتماعی با تصاویر سردار همدانی+تصاویر

اما معلوم نیست روزنامه رویش ملت با چه قصد و غرضی تیتر صفحه اول خود را با عنوان "سرتیپ همدانی در سوریه کشته شد" اختصاص داده است.

به گفته برخی کاربران اینترنتی آمده  است: رویش ملتی ها را نمیشناسم اما خیلی خیلی نامردیه در سایه سار امنیت بر آمده از خون شهدا روزنامه به ما بدن ـ منتشر کنند ـ  اون وقت به جای شهادت از لفظ کشته شد در تیتر استفاده کرد این ها همان شاهزاده های x و y هستند که در زمان جنگ از 128 کیلومتری جبهه هم عبور نمی کنند.

برخی دیگر نیز گفتند: رویش ملت متعلق به همان بی خیالان منافع ملی است و در جایی دیگر آمده است: تردید نکنید این ها بغض فتته 88 را از سردار همدانی دارند.

عده ای دیگر نیز گفتند: اقدام این روزنامه دهنکجی به شهید و شهادت است و از عصبانیت نسبت به سردار شهید و خوشحالی نسبت به شهادتش هست که این گونه رفتار می کنند.

و برخی مردم نیز تأکید کردند: صاحبان چنین روزنامه هایی نمی دانند و درک نمی کنند که نسل حسین همدانی کوثر است.

و عده ای دیگر خطاب به رزنامه رویش ملت گفتند: صفحه اول روزنامه های امروز را ببینند تا از عصبانیت بمیرید.

امید آنکه متولیان امر اقدام مناسبی در برخورد با چنین روزنامه ای که ارزش های یک ملت را زیر سوال می برد و به دنبال از بین بردن روحیه شهادت طلبی و ایستادگی در برابر ظلم هستند، برخورد قاطعانه ای داشتند باشند تا دیگر جرأت دست زدن به چنین اقدامی را به خود ندهند.

مردم خواستار هستند تا مراجع ذی صلاح به سرعت وارد میدان شود و با با این اقدام ناشایسته روزنامه رویش ملت برخورد جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان