آخرین اخبار

19. مهر 1394 - 13:50   |   کد مطلب: 19766
شهادت طلبی، از خودگذشتگی، ولایتمداری، استکبارستیزی، مدافعی غیور در دفاع از حریم امامت و ولایت، سرداری شجاع در برابر فتنه گران داخلی و خارجی و شیر استان همدان، از ویژگی های بارز «سردار شهید حسین همدانی» از منظر مسئولان تویسرکانی بود.
به گزارش رودآور، در پی انتشار خبر شهادت سردار همدانی که عصر روز پنجشنبه هفته گذشته در حین انجام ماموریت‌های مستشاری در حین انجام ماموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید، مقامات کشوری و لشکری هر کدام پیام های جداگانه ای برای عرض تسلیت ارسال کردند، و ایرانی اسلامی را در غم و اندوهی جانسوز فرو برد.

در این بین مسئولان و مردم شهید پرور تویسرکانی نیز هر کدام به نوعی در گفت و گو با خبرنگار رودآور و یا از طریق ارسال پیام های تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت این سردار رشید و مدافع حرم سردار شهید همدانی عنوان کردند.

در ورودی ها و میادین شهرستان تویسرکان نیز بنرهایی برای عرض تسلیت نصب شده است و قرار است سه شنبه شب هفته جاری نیز مراسم گرامیداشت و یادبودی برای این شهدی والا مقام در مسجد جامع تویسرکان گرفته شود.

«حجت الاسلام مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان گفت: شهادت سردار همدانی نشان داد که مدافعان حرم هنوز زنده اند و برای دفاع از اسلام جان بر کف ایستاده اند.

«محمدمهدی مفتح» نماینده نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شهادت سرلشکر همدانی در راستای استکبار ستیزی و در دفاع از حرم و مبارزه با جریان تکفیری بود، گفت: در زندگینامه این شهید نکات آموزنده ای در دفاع از اسلام و مجاهدت های خالصانه برای جوانان است.

وی اظهار کرد: این بزرگ مرد صحنه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی صحنه های مبارزه با جبهه استکبار، نقشی فعال و حضور پر افتخار  و مؤثری در جبهه های جنگ علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس داشت و در دفاع از اسلام رشادت های فراوانی کرده بود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: سرلشکر شهید همدانی پس از جنگ نیز در خاموش کردن فتنه 88 نقشی مهمی داشتند و در خط مقدم استکبارستیزی در خارج از مرزهای جغرافیایی و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) نیز حضور داشت و در این راستا بود به به مقام ارزشمند شهادت نائل شد.

«حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان نیز تأکید کرد: سردار شهید همدانیمجاهدی خستگی ناپذیر و بزرگ مرد صحنه های رشادت و شهادت طلبی بود.

«سعید سعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز ویژگی بارز سردار شهید حسین همدانی را ولایتمداری و مدافع اسلام بودن دانست و عنوان کرد: به حقیقت این سردار شهید راه نابودی جریان تکفیری را باز کرد.

«یحیی خورشیدخانی» معاون فرماندار تویسرکان نیز گفت: سردار شهید حسن همدانی همه ما را عاشق شهادت کرد.

«حجت الاسلام علی کاروند» سرپرست اداره تبیلغات اسلامی تویسرکان نیز در گفت و گوبا رودآور، گفت:

«محمدکاظم گمار» شهردار تویسرکان نیز اظهار کرد: به شهادت رسیدن مدافه حرم سردار شهید حسین همدانی را به خود وی تبریک و به مقام معظم رهبری و ایرانیان و به ویژه مردم شهیدپرور استان همدان تسلیت می گوییم و امید آنکه راه این شهدای بزرگوار که به طور قطع در آسمان ها شناخته ترند را بتوانیم ادامه دهیم.

«مسعود حمزه ای» شهردار شهر سرکان نیز گفت: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: شهادت هنر مردان خداست و شهید همدانی از هنرمندانی میدان رزم، شهد، رشادت و دفاع از حریم ولایت بود.

«رضا سلیمانی» رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان نیز گفت: سردار شهید حسین همدانی اسوه شجاعت، دلاوری بود که از دفاع مقدس تا پاسداری از حرم حضرت زینب کبری(س) نقشی مهمی ایفا کرد و باید شهادتش را تبریک گفت؛ زنده را زنده نخوانند که مرگ از پی اوست/ بلکه زنده است شهیدی که حیاتش ز قفاست.

«محمد رضا محمدی دوست» بخشدار بخش قلقلرود تویسرکان نیز بیان کرد: سردار شهید همدانی، شهادتت مبارک مرد خدا.... سلام ما را به یاران شهیدتات و حضرت ابا عدالله الحسین(ع) برسانید اندک اندک جمع مستان می رسد....

«جواد اسدبیگی» مدیر آموزش و پرورش تویسرکان نیز در گفت و گو با رودآور گفت: شهید همدانیپ، اسوه ایثار و شجاعت، شهامت، رشادت و رامردی برای تمامی آحاد جامعه بود وخواهد بود.

«شمس اللهی» رئیس اداره مخابرات شهرستان تویسرکان نیز گفت: سردار شهید همدانی الگویی برای اقشار مختلف جمعه ایرانی بود و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، باید گفت: شهادت عروج عاشقانی است که از قید جان گذشتند تابراق عشق آنان را به وادی عدم کشاند واین عدم یعنی دست یافتن به تمام اسرار عالم.

«مهدی کریمی» رئیس شبکه بهداشت و درمان تویسرکان نیز عنوان کرد: شهید همدانی حبیب بن مظاهر زمان ما بود، روحش شاد.

«امیر بنی اردلان»مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تویسرکان نیز گفت: سردار شهید همدانی به هدف و خواسته قلبی خود که همانا شهادت بود رسید و به قول شهید صیاد شیرازی، سردار همدانی شیر استان همدان بود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان