آخرین اخبار

25. مهر 1394 - 9:22   |   کد مطلب: 19856
با مزین شدن به نام سردار شهید عینعلی؛
نخستین پیستMX(پیست سرعت)غرب کشور در تویسرکان افتتاح شد
بزرگترین پیست موتور کراس استان همدان و نخستین پیستMX(پیست سرعت) در غرب کشور، با مزین شدن به نام یک شهید در تویسرکان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار رودآور، صبح روز گذشته پیست موتر کراس و اتومبیلرانی با نام پیست و باشگاه سردار شهید عینعلی در تویسرکان به بهره برداری رسید.

«اصغر جهانیان» سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان در  گفت و گو با خبرنگار رودآور در حاشیه افتتاح این پیست گفت: مساحت کل پیست 14 هکتار است.

وی با بیان اینکه سماحت پیس کراس 6 هکتار و مساحت off Road اتومبیلرانی چهار هکتاراست، اظهار کرد: مساحت کارتینگ و طرح ساختمانی به ترتیب چهار و دو هکتار در مجموع طراحی شده است.

سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان افزود: پیست موتور کراس تویسرکان از نظر وسعت و طراحی بزرگترین پیست استان همدان محسوب می شود.

«اصغر زارعی» سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: این پیست مزین به نام سردار شهید عینعلی است و افتخار می کنیم که این پیست مزین به نام یک شهید است.

وی اظهار کرد: بسیاری از جوانان مستعد در امر رانندگی و موتور سواری هستند و با توجه به استعدادهای جوانان و نوجوانان شهرستان در این زمینه، نیاز به ایجاد یک پیست موتورسواری احساس می شد  تا علاوه بر تخلیه هیجان ها و انرژی جوانی مکانی برای پرورش استعدادهای آنان برای حضور در مسابقات باشد.

سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی تویسرکان افزود: این پیست زمینه را برای انجام حرکات نمایشی با رعایت استانداردهای لازم فراهم می سازد و جوانان می توانند به جای اجرای حرکات نمایشی در خیابان ها در این پیست فعالیتی پویا داشته باشند.

زارعی عنوان کرد: با بسیاری از مشکلات و چالش های پیش روی بالاخره پس از 6 فاز اول این پیست با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد و برای آن تاکنون 200 میلیون تومان که به طور کامل آورده شخصی و بخش خصوصی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه امید است که برای گسترش پیست، مسئولان با ارائه تسهیلات لازم با ما بیش از پیش همگام شوند، تصریح کرد: انتظار می رفت مسئولان استان توجه بیشتری داشته باشند.

سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی تویسرکان افزود: در این راستا باید از نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار و اداره جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و نیز اداره تربیت بدنی تویسرکان تشکر و قدردانی خود را اعلام کنم.

به گزارش رودآور، نخسین پیستMX(پیست سرعت) در غرب کشور و بزرگترین پیست موتور کراس استان همدان، مزین به شهید عینعلی ظهر صبح روز گذشته 24 مهرماه جاری در تویسرکان افتتاح شد، این پیست در محل دو راهی باباپیرعلی به سمت روستای باباپیر تویسرکان واقع شده است.

هیجانی ترین لحظات در بزرگترین پیست موتور کراس استان همدان در تویسرکان

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان