آخرین اخبار

28. مهر 1394 - 21:51   |   کد مطلب: 19902
امروز اشک های معلم شهید مجتبی کرمی برای وداع با دانش آموز ایثارگر سال های قبل جاری شد.

به گزارش خبرنگار رودآور، مجتبی کرمی فرزند قاسم هفته جاری و بسیجی تویسرکانی مدافع حرم حضرت زینب (س) به کاروان شهدای عاشورای امام حسین(ع) پیوست.

شهید مجتبی کرمی، سال 65 در  روستای کهنوش از توابع بخش مرکزی تویسرکان متولد و تا اخذ مدرک دیپلم در این روستا تحصیل می کند، وی پس از اتمام دوره تحصیلی خود در تویسرکان به عنوان یکی از نیروهای تکاور گردان 154 تیپ انصارالحسین(ع) مشغول فعالیت می شود.

وی که از نیروهای سردار شهید همدانی بود در حین مأموریت دفاع از حریم اهل بیت (ع) و حضرت زینب(س) به مقام والای شهادت می رسد.

«جواد اسدبیگی» یکی از معلمان شهید کرمی در گفت و گو با خبرنگار رودآور می گوید: افخار می کنم که هفت سال معلم این شهید بزرگوار بودم.

وی با بیان اینکه شهید کرمی دروازه بان تیم دبیرستان کهنوش بود و با این تیم در میان آموزشگاه های تویسرکان جایگاه دومی را به خود اختصاص داد، اظهار کرد: شهید کرمی، در ان سال ها دانش آموزی نمونه از هر حیث بود، از نظر اخلاق، دانش و معرفت و احترام به بزرگتر همیشه پیشگام دانش آموزان بود.

آقای اسدبیگی که در حال حاضر مدیر آموزش و پرورش شهرستان تویسرکان است، به اینجا که می رسد، اشک در چشمایش جاری می شود، و دیگر نمی تواند جلوی بغض گلوی خود را بگیرد، آرام می گیرد برای شاگرد نمونه خود.

وی ادامه می دهد: مجتبی روحیه ایثارگری و خلوص نیتی داشت که مثال زدنی است، حتی در تمرینات فوتبال نیز این روحیه نمایان بود چه رسد در میدان عمل، و اینک در دفاع از حریم ال الله به آنجه دوست داشت رسید.

به گزرش رودآور، شهید کرمی دختری سه ساله به یادگار مانده است.

قرار است مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید بلند مرتبه شامگاه امروز در حسینیه آل رسول الله(ص) کهنوشی های مقیم همدان برگزار شود و فردا پس از انجام مراسم تشییع از میدان امام زاده عبدالله در همدان به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم گرامیداشت این شهید والا مقام همچنین روز چهارشنبه هفته جاری ساعت 15بعدازظهر در حسینیه کهنوشی ها و پنجشنبه ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در مسجد مهدیه همدان برگزار شود.
انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان