آخرین اخبار

7. آبان 1394 - 10:44   |   کد مطلب: 19985
با پیگیری رودآور و جمعی از فعالان فوتبال؛
یک شهردار سرپرست هیئت فوتبال تویسرکان می شود
هفته آینده شهردار تویسرکان طی حکمی از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان به عنوان سرپرست هیئت فوتبال تویسرکان معرفی می شود.

به گزارش خبرنگار رودآور، هشتم شهریور ماه امسال بود که گزارشی در خروجی سایت رودآور با عنوان "درخواست فعالان فوتبال تویسرکان از ریئس اداره ورزش وجوانان شهرستان/رییس هیات فوتبال تویسرکان تعویض شود" وضعیت نابسامان البته به گفته جمعی از اهالی فوتبال تویسرکان مورد بررسی قرار گرفت و در آن خبر نامه ای که از سوی همان فعالان فوتبال برای رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان ارسال شده بود، منتشر شد.

و حال با پیگیری های صورت گرفته، کش و قوس های فراوان و حواشی متعدد، قرار است هفته آینده محمدکاظم گمار شهردار فعلی تویسرکان طی مراسمی و با ابلاغ حکمی از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان به عنوان سرپرست هیئت فوتبال شهرستان به جای ابرهیمی پور معرفی شود.

گمار سابق بر این در سال های گذشته بازیکن تیم فوتبال شاهین تویسرکان بوده است و در سال جاری نیز در حدود ۲۷۰ تانکر آب به برای زمین چمن تویسرکان فراهم کرده است.

با وجود آنکه برخی از اهالی فوتبال تویسرکان از این تودیع و معارفه خرسند هستند، به نظر می رسد روزهای پرکاری برای شهردار تویسرکان رقم زده شده است، چرا که جایگاه شهردار بودن خود به تنهایی مسئولیت بزرگی است.

با این وجود فعالان عرصه فوتبال تویسرکان امیدوارند با توجه به سابقه ورزشی شهردار و تعامل وی با آنان و کمک سایر اعضای هیئت فوتبال بتواند سر و سامانی به این ورزش پرطرفدار شهرستان دهد.

در حال حاضر تیم های فعال فوتبالي در شهرستان تویسرکان ذوالفقار و ستاره سرخ هستند که در ليگ برتر بزرگسالان استان حضور دارند.

به گزارش رودآور؛ كميته ها واعضاء ودست اندركاران در هيات فوتبال شهرستان ها عبارتند از 1)رييس هيات فوتبال2)نايب ريس آقايان3)دبير هيات4)نايب رييس بانوان 5)كميته هاي مسابقات6)انظباطي 7)داوران8)نقل وانتقالات وثبت قرارداد 9)فوتسال10)مال ي وخزانه دار 11)جوانان واستعداديابي 13)روابط عمومي 14)پيشكسوتان 5)كميته فرهنگي و16 )كميته مربيان

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان