آخرین اخبار

9. آبان 1394 - 15:08   |   کد مطلب: 20008
فرنگی کاران نوجوان تویسرکانی جایگاه سوم مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان استان را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار رودآور، تیم های کشتی آزاد و فرنگی این شهرستان به مسابقات قهرمانی نوجوانان استان در دور روز گذشته اعزام شدند.

در این دوره از رقابت ها که در شهرستان نهاوند برگزار شد، آزادکاران و فرنگی کارانی از شهرستان های همدان، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، فامنین، بهار،  رزن و کبودرآهنگ با یکدیگر رقابت کردند.

از شهرستان نهاوند دو تیم حضور داشت و در نهایت در در بخش تیمی  و در کشتی آزاد، کشتی گیران همدان توانستند مقام اول را به خود اختصاص دهند.

در این بخش تیم کشتی نهاوند و اسدآباد به ترتیب جایگاه های دوم و سوم را از آن خود کردند.

آزادکاران تویسرکانی در بخش تیمی چهارم شدند، در این بخش مجتبی عبدالملکی کشتی گیر تویسرکان مقام دوم و حمیدرضا عبدالملکی، علی عبدالملکی، حسین قلخانی و سعید عبدالملکی هر چهار کشتی گیر مقام سوم انفرادی را به دست آوردند.

در مسابقات فرنگی نیز، کشتی گیران نهاوندی صاحب رتبه نخست شدند، در این بخش همدان دوم  شد و فرنگی کاران تویسرکانی  بر سکوی سوم ایستادند.       

در بخش فرنگی؛ متین متین راشدی و محمدحسن عبدالوند دو فرنگی کار تویسرکانی بودند که مقام اول انفرادی را به دست آوردند.

در این بخش کشتی کارانی چون حسین قلخانی و کمیل قلخانی توانستند جایگاه دوم انفرادی را از آن خود کنند و حسین عبدالرضائی، امیرحسین خزائی و علی جوکی نیز در جایگاه سوم ایستادند.

به گزارش رودآور، از دیگر رخدادهای ورزشی تویسرکان اعزام پنج نفر از اعضای تیم گلبال این شهرستان در قالب تیم استان همدان برای برگزاری مسابقه تدارکاتی با تیم ملی گلبال بود که روز گذشته  در تهران انجام شد  و در پایاین بازی با تساوی 9 بر 9 به پایان رسید.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان